Duidelijke ovulatie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Emico, 5 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emico

Emico Nieuw lid

5 mei 2015
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Mijn partner en ik zijn al bijna een jaar bezig met onze kinderwens. Ik heb afgelopen periode de ovulatiestesten van clearblue gebruikt om te kunnen uitrekenen wat onze de meeste kans geeft op onze kinderwens.
    Nu had ik 3 mei mijn ovulatie. Ik zit nu best in de zenuwen, want ik wil zo graag dat het lukt. Het is wel meer dan 14 dagen tussen mijn eerste dag ban mijn menstruatie en de ovulatie. Ik werkt namelijk 11april ongesteld. Maar wanneer merk ik nou dat ik wel of niet zwanger ben. Het zou toch eigenlijk niet mis kunnen gaan???

Groeten .......

2. rianne2985

rianne2985 Niet meer actief

Hoi emico,
    Als 11 april de eerste dag van je menstruatie was, was je eisprong op CD 23 als ik ff snel uitreken. Dat kan hoor, ik heb zelf ook een late eisprong ( vorige ronde op dag 20 en daarvoor dag 22 ).
    Het gaat er om hoe lang je luteale fase is. De fase tussen je eisprong en je NOD. Gemiddeld is die tussen de 10 en 16 dagen geloof ik, correct me if I'm wrong ;)
    Ik zou pas testen vanaf je NOD als je weet wanneer die ongeveer is, ook al is dat heel moeilijk met wachten!
    Heel veel succes en ik hoop op een positieve zwangerschapstest binnenkort :)

3. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Helaas ben je niet vanzelfsprekend meteen zwanger als je rond de eisprong gemeenschap hebt. Er spelen zoveel factoren mee. Per cyclus heb je maar 20% kans van slagen. Het is helaas afwachten.

Je luteale fase zou tussen de 10 en 18 dagen moeten zijn. Je kunt twee weken na de eisprong een zwangerschapstest doen. Je moet dus nog even geduld hebben, succes!

4. Emico

Emico Nieuw lid

5 mei 2015
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

We zijn inmiddels een stap verder. Ik zit nu op 5 dagen na mijn ovulatie en ik had vanavond ineens bloedverlies. Wat kan dit betekenen? Ik weet dat ik de 3e aan het oculeren was, vanwege de clearblue test.
    Het is veel te vroeg voor een menstruatie, dus kan het een innesteling zijn?
    Maar ben ik dan zwanger of wanneer kan ik dit zien? Wanneer kan ik dan een test doen?

Groetjes

5. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Oh Emico, rustig aan...

Mss innesteling, mss bloedvaaatje gesprongen kan allemaal
    Je moet uitgaan van 12-16 dgn na eispong dat je menstruatie kan komen
    Innesteling kan tm 12 dpo plaatsvinden dus kort voor je nod.

Testen zou ik pas doen op 17 mei in jouw geval

Deel Deze Pagina