eerste ervaringen met iui

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by djentli16, Mar 8, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. djentli16

djentli16 Nieuw lid

Jan 12, 2016
    4
    1
    1
    NULL
    NULL
    hallo dames,

ik ben simone en ben 28 jaar wij zijn al 4,5 bezig om zwanger te raken en hebben in oktober 2015 een mk gehad. nu zijn we deze maand gestart met het spuiten van gonal-f en gister avond heb ik de pregnyl moeten zetten. morgen is onze eerste iui. spannendddd
    maar ik zou graag willen weten hoe andere dit ervaren hebben en wat de kansen zijn.:)

2. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

May 23, 2014
    3,426
    920
    113
    Haaglanden
    Hoi wat spannend!
    Hoop dat je arts gezegd hebt dat de kans om zwanger te worden via iui rond de 10 a 15% is. Maar gelukkig is elke kans er een! Dus misschien lukt het bij jullie in 1 keer misschien in 3 keer.
    Hier was het de 4e en laatste keer raak.
    Wat ik als tips kan geven is let op je voeding en vermijd melk producten. Geloof in jezelf en zorg goed voor jezelf in deze spannende tijd!
    Zorg dat je blaas niet te leeg is dan gaat de inseminatie "makkelijker".
    Verder ben je afhankelijk van de zaad kwaliteit.

Hoop dat het gaat lukken! Heel veel succes!!

Ps; misschien kan je je topic naar vruchtbaarheidsbehandelingen laten verplaatsen! Zijn meer meiden in het zelfde schuitje.

3. Laub

Laub Actief lid

Oct 17, 2014
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zouden 6 pogingen krijgen, maar de 4e keer was het raak.
    Nu zelfs in mum van tijd spontaan zwanger van de 2e. Terwijl we voor de eerste jaren bezig zijn geweest.

Probeer te ontspannen, de keer dat het bij ons raak was zijn we na de iui lekker wezen lunchen. Heel veel succes morgen!!!

4. suzies

suzies Bekend lid

Jun 8, 2015
    545
    148
    43
    Ik lees even mee, wij beginnen volgende cyclus.

5. Leuntje

Leuntje Actief lid

Feb 21, 2017
    283
    0
    0
    Spannend djentil, mijn eerste iui net achter de rug.
    Het was een escape op de icsi, ik had niet voldoende follikels waardoor er gekozen werd voor iui, alles braaf ondergaan. Het is meer wachten dan dat er wat gebeurde voor mijn gevoel.
    Helaas na de bloedtest niet zwanger bevonden dus ik ga door naar de volgende icsi behandeling. Veel succes en ieder geval!

6. blij83

blij83 Fanatiek lid

Jun 5, 2012
    2,180
    1,982
    113
    Ik lees ook mee. Wij gaan ook de eerste volgende cyclus starten. Vermoedelijk eind maart (25 maart rond die koers) starten met spuiten van GonalF

7. djentli16

djentli16 Nieuw lid

Jan 12, 2016
    4
    1
    1
    NULL
    NULL
    hallo bedankt voor de reacties.
    het viel me echt mee ik maakte me druk om niks haha.
    totaal geen pijn ervaren.
    onze arts had gezegd dat wij 40 procent kans hebben op een zwangerschap. we zouden eigenlijk niet in aanmerking komen voor iui maar omdat wij al 4,5 jaar bezig zijn en 1 mk hebben gehad mochten wij toch starten. ik weet niet op welke basis hun die 40 % zetten. maar het klinkt me wel mooi in de oren.

het rare is dat ik al sinds een jaar de hoop heb opgegeven en nu na de iui lijkt het niet anders dan anders te zijn. ik durf ook niet meer te hopen want iedere maand zegt mijn lichaam zwanger!!!! en dan hup komt de rooie marie weer.

* en aan de andere dames ook veel succes hopelijk mag het snel baten

8. djentli16

djentli16 Nieuw lid

Jan 12, 2016
    4
    1
    1
    NULL
    NULL
    harlene... hoe moet ik dat topic verplaatsen?

Share This Page