Menopur injecties

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Ninaatjuh, Dec 16, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ninaatjuh

Ninaatjuh Bekend lid

Dec 16, 2017
    799
    1,087
    93
    Female
    Dat is ook slim inderdaad dat zal ik onthouden minder dikke naald graag :D

Zonnebloem6 likes this.
  2. Zonnebloem6

Zonnebloem6 Actief lid

Aug 12, 2015
    206
    12
    18
    Noord Brabant
    Ik moet juist een huidplooi pakken en daar de naald in prikken. Dan knijp je ook in je huid, dan voel je de naald ook minder.

3. Lafayette

Lafayette Fanatiek lid

Oct 13, 2012
    1,385
    1,568
    113
    Ja je hebt helemaal gelijk! Huidplooi, of vetrol in mijn geval haha. Maar ik bedoelde dus klaarzetten, wegkijken, en prikken.

Zonnebloem6 likes this.
  4. FoXii

FoXii Actief lid

May 25, 2016
    229
    282
    63
    Female
    Huisvrouw
    Drachten
    Hallo,

Ik was ook bezig met hormoon injecties.

zon 2 a 3 weken elke dag een spuit zetten en dan wanneer het blaasje 18mm was kreeg ik een andere injectie met zon 5000 eenheden en dan moes tik in 48 uur tijd een paar keer vrijen en dan hopen op een zwangerschap.

Ik moet zeggen dat ik toch een soort angst van naalden heb al van kind af aan ( dit komt door vaak bloedafnames die fout gaan etc )

Nu moet ik zeggen dat zelf prikken in je buik veel makkelijker is... je hebt het zelf in de hand! ook is die angst heel wat afgenomen naar maten dat je het elke dag moet doen... in het begin was mijn man er altijd bij voor de zekerheid en mij meer op mijn gemak te stellen en daarna was het gewoon automatisme en gaat alles heel snel en vanzelf :)

Ik hoop dat je er ook snel de " handigheid" in krijgt. fijn is natuurlijk allemaal anders... maar dit over hebben om zwanger te raken maakt je al een topvrouw!

Ik heb overigens maar 2 pogingen gehad en de 3e ging niet door vanwege afwijkend uitstrijkje en moet nu nog een aantal maanden wachten tot ik weer mag gaan prikken.

Ik pakte altijd gewoon mn vetrol, prikte er recht snel in, spoot alles erin en wachte dan 10 seconden voor ik de naar er weer uit haalde (met nog wel steeds de pomp ingedrukt) soms gaat het makkelijker dan de andere keer. vaak nergens last van, maar een enkele keer een beetje gevoelig. ik heb het totaal zon 8 weken lang gedaan elke dag

Suc6 verder!

Share This Page