IVF 4 -januari eerste afspraak

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door poema, 19 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.042
    453
    83
    Vrouw
    Pffff. Ben er even emotioneel van maar er valt ook een last van mijn schouders... Ik heb de knoop echt doorgehakt en er staat voor begin januari een afspraak gepland om de vierde ivf te gaan starten... Jeetje... Dit wordt dan echt mijn laatste poging en dat voelt heel gek. Spannend, maar aan de andere kant ook een opluchting dat ik het nu eindelijk in gang ga zetten... Nog meer meiden in hetzelfde schuitje?

2. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Hoi Poema,

Niet in hetzelfde schuitje, maar ik wil je toch heeeeel veeeeel sterkte wensen met deze laatste poging.

Ik zag dat je overgestapt bent naar PNO. Dat heb ik ook gedaan afgelopen maand, omdat ik verwacht ook die 4e poging te moeten gaan gebruiken....

Sterkte, ik denk aan je....

Liefs Jufaman

3. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Wel in hetzelfde schuitje gezeten! Dus weet hoe rot en angstig t voelt!! Heel veel succes meid! Hopelijk word 2014 jou jaar!!

4. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    Heel veel succes. Wat een spannende tijd. Er ligt dan wel erg veel druk op deze poging!
    Let goed op jezelf! Ga niet aan de stress onderdoor.
    Ik hoop echt voor je dat deze poging lukt en dat de beeb een plakkert wordt

Ik heb er al ern traject van 2 jaar opzitten. Maar begin in januari met mijn 1e poging.
    Hopelijk hebben we dan samen goed nieuws.

5. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Zit niet in hetzelfde schuitje, maar wil je wel even heel erg veel geluk en succes wensen! Ik ga keihard voor je duimen dat dit hem wordt!!!

6. Fleetwood

Fleetwood Bekend lid

24 okt 2013
    752
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook hier niet in hetzelfde schuitje, maar hé, meid, veel succes en heel erg veel sterkte. Dat het een heel geslaagde poging mag worden!

7. panter1984

panter1984 Actief lid

6 nov 2012
    175
    2
    16
    Wij zaten half jaar geleden met hetzelfde, maar wij hadden besloten dat ICSI-3 onze laatste behandeling zou gaan worden.
    We hadden voordat we de laatste ICSI behandeling in zouden gaan, ons al aangemeld voor adoptieprocedure en 1e rekening betaald voor de 1e voorlichting.

Het voelde voor mijn ook als een soort opluchting, dat na ICSI-3 mmm eindelijk konden afsluiten.
    Eigenlijk waren we al meer bezig met adoptie en andere dingen dan met de ICSI behandeling, want die had ik al soort van afgesloten.

Misschien is dat ook de reden dat het nu toch gelukt is??

Ik zou zeggen heel veel succes.

8. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Ook niet helemaal in zelfde schuitje, ik start 'nog maar' met poging 2 in januari. Maar ik start in januari, dus vind het wel leuk om je in de gaten te houden. Heel veel succes!!

9. sjak

sjak Niet meer actief

Ook in hetzelfde schuitje gezeten... En oh watvhad ik mezelf voor mijn kop kunnen slaan als wij de vierde poging niet gedaan hadden!
    Het is geluk hebben, meer kun je niet doen.
    Succes!

10. Wilma24

Wilma24 Actief lid

16 dec 2011
    232
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Poema, Hier ongeveer hetzelfde schuitje. Wij gaan volgend jaar voor poging 4, maar gaan dan wel over naar ICSI. Vandaag groen licht gehad van ziekenhuis en vandaag overgestapt naar PNO :D

We willen wel ook eerst nog een gesprek in Dusseldorf. Hopelijk hoeven we daar niet al te lang op te wachten. Wel goed gevoel bij ons ziekenhuis, maar voor de laatste poging willen we wel echt alles gedaan hebben.

Super spannend! Ik lees en leef met je mee. X

11. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Niet in hetzelfde schuitje maar wel bekend met de spanning en zorgen.

Heel veel succes en sterkte! Ik duim voor jullie.

12. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.042
    453
    83
    Vrouw
    Och, wat een lieve reacties allemaal! Ben door de drukte met Kerst hier even niet geweest. Tja, ik denk ook dat ik met deze poging de mm beter kan afsluiten, of het nu lukt of niet. En dat heeft alles te maken met de teleurstellende derde poging die we hadden ()geen embryo's...). Dat voelde zo als geen echte poging, dat we toch nog een keer die herkansing willen... Pffff. Ben er nu even niet zo mee bezig, maar januari is al snel en dan gaan we er weer helemaal voor!

13. jufbibi

jufbibi Actief lid

22 okt 2006
    105
    0
    0
    Meid, ik zit (nog) niet in hetzelfde schuitje, maar ik wilde je wel even heeeel veel succes wensen met je 4e poging. Kan me voorstellen dat je zo'n poging anders ingaat dan andere pogingen...spannend zeg! Ik ga hard duimen voor een betere opbrengst met bevruchtingen deze keer...succes meis!!

14. mari

mari Fanatiek lid

9 jun 2007
    1.078
    0
    0
    noord-holland
    heel veel suc-6 met jullie 4e poging, ik hoop dat deze slaagt.
    mijn dochter is van een 4e icsi poging

15. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Niet in hetzelfde schuitje, maar enorm veel succes Poema! Het lijkt mij erg stressvol om een 4e IVF in te moeten gaan, dus ik vind het heel dapper van jullie!

16. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.042
    453
    83
    Vrouw
    Dank! Morgen is de afspraak. Spannend. Ook omdat mijn cyclus nu net heel gek aan het doen is. Al twee keer heel lang, 33 of 35 dagen. Ben bang dat ik al tegen de overgang aan zit. Ook gezien mijn leeftijd en de lage opbrengst van eitjes elke keer. Ben echt zo benieuwd hoe het nu weer gaat lopen allemaal... En of ik misschien moet overstappen naar ICSI... Morgen weet ik weer meer...

17. Wilma24

Wilma24 Actief lid

16 dec 2011
    232
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes morgen! Hoeveel eitjes had je de laatste poging? Bij ons namelijk beetje hetzelfde verhaal. 4e poging 5 eitjes wat echt een topscore was voor ons doen, maar helaas geen embryos. Wij mogen nu voor een 4e keer gaan, maar gaan dan voor ICSI. Nu alleen hopen dat er weer geoeg eitjes zijn.
    Ook mijn cyclus doet ineens best raar. Was redelijk constant tussen alle behandelingen door. Nu ineens 38 dagen. Ook ik ben bang voor overgang.
    Wij gaan voordat we met de 4e poging beginnen eerst naar Dusseldorf om te horen wat ze er daar van vinden.

18. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.042
    453
    83
    Vrouw
    Ik had de laatste poging maar twee eitjes en dus geen bevruchtingen. Nooit meer dan twee eitjes gehad overigens. Mag ik vragen hoe oud jij bent Wilma? Ik ben 41,5.....

19. Wilma24

Wilma24 Actief lid

16 dec 2011
    232
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben 36, bijna 37. Welke medicatie gebruik jij? En volgens welk protocol? Misschien had ik het al kunnen lezen, maar loop jij in Nederland of Dusseldorf?

20. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.042
    453
    83
    Vrouw
    Ik gebruik deca en gonal F in de hoogste dosering (450 eh). Ik loop gewoon in NL. En jij?

Deel Deze Pagina