Utrogestan en vaginaal inwendig

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zoetjes, 4 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zoetjes

Zoetjes Actief lid

26 aug 2013
    183
    0
    0
    NULL
    Zundert
    Pff, verzin hier maar eens een fatsoenlijke titel voor..

Ik gebruik nu de utrogestan-balletjes. Terwijl ik vorige keren niks merkte van die balletjes merk ik nu van alles. Heel mijn vagina voelt van binnen anders aan. Ik kon de vorige keren de balletjes redelijk diep naar binnen duwen. Nu kon ik dat deze keer ook nog, tot gisteren ongeveer. En elke keer als ik die balletjes ingebracht heb, heb ik een half uur daarna lichte kramp. Geen pijnlijke kramp, maar wel aanwezige kramp.
    Wie had dit nog meer? En waarom zouden ze nu niet zo diep kunnen als anders? Hoe dieper ik ze namelijk inbracht hoe minder troep er steeds uit kwam. Nu is echt drama en een zooitje daaronder.

2. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Hey Zoetjes,

Die lichte kramp erna herken ik! Maarja voor mijn gevoel krant bij mij alles en is alles overgevoelig ;) ik hoop dateert bij jou een betekent dat je zwanger bent. Het minder diep naar binnen kunnen krijgen herken ik niet, maar ingeloot da het wel kan dat je baarmoedermond lager ligt als je bijvoorbeeld zwanger bent...

3. Zoetjes

Zoetjes Actief lid

26 aug 2013
    183
    0
    0
    NULL
    Zundert
    Thanks Door..

Ik kan er geen pijl op trekken. Merk wel dat ik momenteel feller ben in mijn reacties. Ik vind het heerlijk te schreeuwen op het moment. Om dingen waar ik normaal alleen boos van werd, wordt ik nu echt een secreet van.

Ben blij dat die krampjes niks zeggen, zo'n idee begon ik al te krijgen. Maar mijn ingang voelt echt vreemd, beetje opgezwollen, maar geen last van oid.

Ik geef sinds vandaag ook over, vanochtend bij het ontbijt maken en toen straks bij het avondeten maken. Maar ik denk dat ik gewoon buikgriep krijg of zoiets. Dat is de meest veilige gedachte. Mijn temperatuur lijkt ook iets hoger.

Deel Deze Pagina