Hallo allemaal, Ik ben deze ronde voor het eerst begonnen met gonalf 50 eenheden en met pregnyl 5000. Nu was ik benieuwd naar ervaringen van anderen. Hadden jullie ook bijwerkingen hiervan? Ik zit nu op dag 9 na de pregnyl en heb last van lage rugpijn en soms wat ongi krampjes verder nergens last van. Wie had dit ook? Vooral de rugpijn is erg vervelend.
Hoi Ninas, Ik ben sinds maandag begonnen met Gonal F (75IE). Heb hiervoor een aantal maanden clomid geslikt, maar daar ben ik resistent voor. Hopelijk gaat dit helpen. Ik ben dan ook zeer benieuwd naar ervaringen enz. Hoelang (bedoel hoeveel dagen) moest jij prikken? Ik merk wel dat ik nu al hoofdpijn heb dagelijks. Heb jij daar ook last van?
Hoi hoi, Ik ben deze ronde ook begonnen met het spuiten van Gonal F 50 IE en moet ook pregnyl 5000 spuiten. Ik heb tot nu toe nog geen last van de Gonal F. Heb jij last van bijwerkingen? Liefs Jun
Hoi Lon24, Ik heb in totaal 11 dagen gonal gespoten en toen de pregnyl. Jun ik heb verder geen bijwerkingen wel wat krampjes af en toe maar dat had ik met clomid ook. Het enige wat ik wel heb is dan de rugpijn maar ik weet niet of dat een bijwerking is. Daantjuh 85 wanneer begon bij jou de rugpijn toen je zwanger was? Liefs ninas
Voor mij is dit de tweede cyclus gonal en pregnyl. Ik heb tijdens de eerste cyclus gonal f 75 eenheden gespoten gedurende 7 dagen. Helaas op de eerste follikel mmetingop cyclusdag 10 een overstimulatie. Mijn klachten waren hoofdpijn en moe!! Ik kon altijd wel slapen en stond al moe op. Ook op cyclusdag 8 veel krampen gehad. Pregnyl heb ik 5000 gespoten. Borsten werden echt gevoelig en pijnlijk. Ook droomde ik meer (normaal nooit). Ik testen een week na pregnyl nog positief. Dag 9 dpo werden klachten minder en op dag 10 dpo al spotting. Dag 11 dpo zette ongie door. Spuit nu al 5 dgn gonal-f 37.5 eenheden en minder klachten allen wat moe. Hopelijk heb je er iets aan
Hoi Ninas, Ik spuit ook gonal (150IE) icm pregnyl. Heb gelukkig weinig last van bijwerkingen, soms wat hoofdpijn. Ik heb hiervoor menopur gespoten en vind hoe gonal echt een verademing omdat je de gonal direct kan spuiten.
Hoi krullie85, Ik vind het zo spannend de rugpijn is nu weer veel minder dus denk dat het van de pregnyl was. Ik kan bijna niet wachten om te testen... wanneer teste jij toen positief? Namen de klachten bij jou ook af? Liefs Ninas
Hallo Toch besloten, na een tijdje meelezen op de berichten her en der, maar eens mee te gaan praten. Vandaag mn 3e test versleten. Inmiddels 19 dagen na t spuiten van de pregnyl, negatieve test, niet zwanger... Maar ook nog niet ongesteld. Wordt gek van dat wachten. Hoe lang kan het duren voordat je ongesteld wordt? of kan het nog zijn dat de test onjuist aangeeft dat ik niet zwanger ben???
Hoi Angelique, Vervelend zeg die onduidelijkheid. Ik heb er niet veel verstand van hoor maar mij lijkt dat je toch na pregnyl wel redelijk "optijd" je menstruatie kan verwachten. Misschien toch zwanger? Er zijn genoeg meiden die pas na een week ofzo positief testen. Ik zou gewoon contact opnemen met je arts. succes laat even weten hoe het afloopt. Spannend! Ik ben inmiddels begonnen met de tweede ronde gonal en pregnyl. Vrijdag terug voor controle en dan krijgen we te horen hoe verder. Waarschijnlijk starten met iui. De rugpijn is bij mij toch een bijwerking van de gonal f gelukkig is dat het enige want bij de clomid had ik veel meer bijwerkingen (overigens geen rugpijn)
Hier deze cyclus ook voor het eerst gonal-f 50eh en pregnyl 5000 in combinatie met iui. Bij de icsi ook gonal-f gehad in veel hogere dosering. Ik gebruik na de iui ook utrogestan 2x daags 200mg. Ik had met 50eh 2 mooie follikels(22&20mm) en 1 wat kleinere van 14mm. Morgen is het een week geleden en ik heb toch ook wat rare kwaaltjes. Enorm zere borsten, in de ochtend valt met mee maar 's avonds als ik mn bh uitdoe is het echt erg pijnlijk. Ook erg winderig en wat lichte menstruatie achtige krampjes, maar wel heel licht. Succes met de 2de ronde!
Ook ik ben 2 weken geleden begonnen gonalf eerst met 75 eh Vorige week is die op gehoogd naar 100 eh . Gelukkig geen last van bijwerkingen. Hier voor heb ik clomeet geslikt maar daar had ik wel Veel bijwerkingen vooral misselijk en slapeloosheid.
Hallo allemaal, Vervelend zeg die onzekerheden allemaal! Hoop dat jullie allemaal snel een wondertje mogen verwachten! Vorige maand de eerste maand begonnen met gonal-f 75eh... helaas geen resultaat, geen enkel eitje dat groeide. 16mei begonnen met 112,5eh en vorige week woensdag 250eh ovitrelle gespoten, afgelopen zaterdag enorm misselijk tot aan overgeven toe verder wat menstruatie-achtige krampjes en nu sinds gisteren voel ik helemaal niets meer, wat me dan wel weer zorgen baart! iemand van jullie hier ervaring mee? we zijn inmiddels al 3 jaar bezig om zwanger te worden, word er inmiddels echt hopeloos van Na hoeveel cyclussen zijn jullie met gonal-f/ovitrelle zwanger geraakt? Groetjes Saskia