Hey allemaal, Ik heb een vraagje en ik hoop dat één van jullie me daar antwoord/advies over kan geven! Na m'n laatste uitgangsecho bleek ik een aantal cystes te hebben en mocht ik dus niet door met spuiten van Puregon. Ik moest wachten om daarna te mogen beginnen met Provera. De vorige keren heb ik steeds Primolut gekregen om een menstruatie op te wekken. Ik heb voor 10 dagen Provera meegekregen, maar had op dag 8 al wat bruin bloedverlies en echt ongi-krampen, dag 9 nog wat bloedverlies (nu ook wel echt rood erbij), maar nog steeds erg weinig. Vandaag (laatste dag provera) lijkt het voorlopig vrij rustig. Gisteren wel even de assistent gesproken; zij gaf aan dat het mogelijk is dat de menstruatie al op gang kan komen tijdens het slikken van Provera.. Omdat ik op dag 3 van m'n cyclus weer voor een uitgangsecho moet gaan, twijfel ik nu erg; was dit m'n menstruatie of niet? Bij de apotheek gaven ze aan dat er minder bloedverlies kon zijn, maar dit is ook behoorlijk minder dan bij de primolut. Iemand hier ook ervaring mee? Of iemand advies wat te doen? Toch gewoon naar het ziekenhuis voor een echo? Bedankt voor een reactie!
Even overleggen met het ziekenhuis. Zij kunnen je vast vertellen of je mag beginnen of moet afwachten. Succes!