Grote follikels op cyclusdag 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Diesel2013, 16 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diesel2013

Diesel2013 Bekend lid

6 jul 2018
    738
    565
    93
    Vrouw
    Hoi meiden!

Al een aantal jaar zitten mijn vriend en ik in de mmm. We zijn begonnen met IUI en inmiddels gaan we richting poging 2 van ICSI, dit i.v.m. slechte zaadkwaliteit en mijn naderende overgang (op dit moment AMH van 0,15).

Vandaag hadden we de uitgangsecho in UZ Gent.
    Er lagen nu op cd 2 al twee follikels klaar van ongeveer 14 mm en nog enkele kleintjes. Uit mijn bloedwaarden is gebleken dat mijn cyclus 'al te ver' is om te starten met de hormonen. Ik ben het eens met deze conclusie voor deze ronde.
    Tijdens mijn IUI had ik ook soms een eisprong op cd 6 en nu blijkbaar weer. Het ziekenhuis heeft aangegeven dat we het volgende maand weer gaan bekijken, dat iedere cyclus anders is.

Is iemand hier bekend mee?
    Hoe hebben jullie het aangepakt om er voor te zorgen dat er een goede poging gedaan kan worden?

Graag hoor ik jullie ervaringen :)

2. Jiji

Jiji Actief lid

5 feb 2018
    269
    124
    43
    Vrouw
    Ik heb ook een laag AMH / hoog fsh en denk weleens dat het daardoor komt dat eicellen te snel groeien?! Ik heb zelf een fsh van 10, ben 36 en heb weleens een eisprong gehad op dag 8/9..... ik weet ook nog niet echt hoe nu verder, ik hoor volgende week meer.

Diesel2013 vindt dit leuk.
  3. vlinderCN

vlinderCN VIP lid

21 mei 2018
    5.338
    1.820
    113
    Vrouw
    Jeetje cd 6 al, hoeveel dagen menstrueer je? Je baarmoederslijmvlies kan toch nooit dik genoeg zijn dan? Wordt het een IUI nu?
    Hoop volgende ronde meer geluk! Is een lang protocol waarbij je eerst aan de pil gaat al geprobeerd?

Diesel2013 vindt dit leuk.
  4. Diesel2013

Diesel2013 Bekend lid

6 jul 2018
    738
    565
    93
    Vrouw
    De laatste tijd menstrueer ik 4 dagen, erg weinig bloedverlies ook.
    Nee het wordt geen iui, we wachten deze maand af en duimen volgende maand voor een betere cyclus.
    De pil nog niet geprobeerd. Het schijnt dat dat er voor zorgt dat er wss nog minder follikels groeien, zo ook met een lang protocol.
    Ondanks dat ik dat heb gelezen zal ik het evengoed als idee opnoemen mocht het komende maand weer niet goed zijn.

Deel Deze Pagina