Hoi Hoi. even een vraagje. dit is mijn 4de kuur primulot en clomid.. de vorige keren werd ik van de clomid heel erg beroerd en had ik bij de primulot nergens last van. nu slik ik sinds gister weer primulot maar ben kotsie misselijk.. zit nu zo wat te kokken boven het toetsenboord (sorry voor dit verhaal zo vroeg op de ochtend) Zijn er meer mensen die al zo heftig reageren op de primulot? liefs Kaatje
Hoi Kaatje, Ik heb helemaal geen bijwerkingen gehad bij de primolut. Staat misselijkheid ook bij de bijwerkingen in de bijsluiter? Succes, groetjes Senna
hoi kaatje, ik had provera ipv primolut, maar doet t zelfde en ik had hier ontzettend veel bijwerkingen van, ben blij dat de clomid nu werkt en dat ik die provera niet meer hoef. liefs radna
ja misselijkheid staat ook in de bijsluiter maar omdat ik er de vorige keer geen last van had dacht ik dat het wel mee zou vallen.. niet dus. ben gister op mijn werk over mijn nek gegaan.. lekker weer hoor.beloofd nog wat voor de rest van de week xxx
zo ben die klote hormonen nu echt zat :x De misselijkheid en overgeven is nog wel te accepteren maar wordt gek van dat janken en die stemmingswisselen.. heb msn maar uitstaan want maak toch alleen maar ruzie..vriendje lief is net het huis uit gevlucht en ik blijf maar janken... Zo eerst maar eens een kop koffie om rustig te worden... Nog 1 dagje en dan even een weekje geen hormonen en dan begint het hele gebeuren weer van voor af aan. Sorry voor mijn geklaag.. ik weet waar ik het voor doe maar zit nu ff alles behalve lekker in mijn vel.. Doe er eigenlijk niet goed aan om nu al deze forums bij te gaan houden maar ja een verslaving is een verslaving en je moet wat he als je de hele avond alleen thuis bent. xxx Kaatje
Heej kaatje Ik ben op dit moment aan de primolut en ik heb geen last van bijwerkingen. behalve dan dat ik ontzettende buikpijn heb.. maar dat zal aankomende menstruatie wel zijn. ff off topic (of on-topic) kwam na het kuurtje primolut, je eigen menstruatie weer op gang? KuZzz
ik had alleen last van opvliegers en hele erge stemmingswisselingen. Vriend is toen ook regelmatig gevlucht. succes, hopelijk ben je er snel vanaf.
Van de provera heb ik totaal geen bijwerkingen gelukkig maar van de clomid krijg ik een ontzettend kort lontje... Er hoeft maar dit te gebeuren en ik ben over de zeik... Tja wat hormonen al niet met je kunnen doen.. Hopen voor iedereen in de MMM dat het binnenkort over is en dan last kunnen krijgen van andere hormonen
Nou komt ie hoor: Primolut: bijna geen last, alleen vlak voor de ongi heel koud hebben en beetje emo-buien. Maar niet misselijk zoals jij. Provera: Een ware hel, ik mag het ook nooit weer hebben, ten eerste werd ik niet ongi na een kuurtje en ten tweede heb ik me 2 weken gevoeld alsof ik het wel was. Dat dus nooit meer!! Er hoefde maar iets te gebeuren of ik sprong uit mn vel, heel gezellig voor mn man ook Clomid: Opvliegers en soms last van lichtflitsen, vooral na overschakeling van een donkere naar een lichte ruimte. Verder valt clomid me echt mee qua bijwerkingen! En wat Joyce ook al zegt, hopelijk hebben we hier binnenkort allemaal last van andere hormonen!! Hoe gaat het nu met je? Liefs, Marjo
Hey WendyP Had hiervoor provera ipv primulot.. en daarbij had ik bijna geen bijwerkingen en werd ik ongi.. nu dus op primulot en met de clomid worden de klachten nog erger..stond vorige keren steeds te janken op mijn werk.. echt erg Vandaag laatste 2 primulot geslikt xxx
Spannend!! Ik slik morgen de laatste... Emotioneel... hmm misschien is dat ook wel een bijwerking waar ik last van heb... grrrrr