Duizelig en zwarte strepen?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Makkie, 13 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Makkie

    Makkie Niet meer actief

    Hallo allemaal,

    ik zit nu 2 dagen na mijn laatste clomid pillen. Ik had gister ochtend met opstaan ineens allemaal rare zwarte strepen voor mijn ogen. Ook alles om me heen knipperde. Dit duurde een paar minuten.
    Ook werd ik gister na een uur of 16.00 ineens erg duizelig/licht in mijn hoofd. Niet dat ik er beroerd van werd hoor, maar net of je net een glaasje te veel op hebt. Ik wankelde een beetje en liep tegen de deur op....

    In de bijsluiter van Clomid staat wel dingen die hierop lijken, maar dan moet er onmiddelijk met de behandeling gestaakt worden. Maar ik kreeg dit pas na de kuur! Ik ga morgen naar de gyn, zal het wel even zeggen.

    Herkennen jullie deze bijwerkingen?
     
  2. Makkie

    Makkie Niet meer actief

    begin nu weer duizelig te worden.... nog niet zo erg als gister maar toch. Moet ik afwachten tot morgen of nu de gyn al bellen?
     
  3. Sas7

    Sas7 Fanatiek lid

    23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    Hoort er gewoon bij. Ik heb tijdens en vlak na een kuur maar voor de helft kunnen zien. En bij elke kuur was ik duizelig. Het zijn gewoon bekende bijwerkingen. Niets aan de hand over een paar dagen is het gewoon over.
     
  4. muuske64

    muuske64 Fanatiek lid

    15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Hoi weet uit ervaring hoe ellendig het is om duizelig te zijn. Ben zelf nu ook enorm duizelig! Licht in hoor en draaien.
    Maar ik gebruik geen medicijnen, dus....

    Maar als je je ongerust maakt zou ik gewoon de gyn ff bellen. Kan immers geen kwaad! Suc6!

    Liefs Marjo
     

Deel Deze Pagina