Ik ga op vakantie en ik neem mee....

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Miepie74, 4 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Wij gaan binnenkort naar de Canarische eilanden op vakantie, voor het eerst met de kleine! We gaan vliegen, hebben daar een auto (zonder maxi cosi) en een kleine huisje met een babybedje. Mini is dan rond de 6 maanden.

Any tips?

2. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.813
    4.057
    113
    Bij de apotheek kun je een folder halen met medicijnen die je meeneemt voor kinderen (ORS enzo).

3. Bibiche79

Bibiche79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.364
    0
    0
    Ik nam mee:
    genoeg groentepotjes
    knuffel
    muziekje (dus zoveel mogelijk wat hoort bij slaapritueel)
    babyfoon
    nachtlampje
    medicijnen + thermometer
    zonnebrandcreme
    speelgoed
    handwasmiddel zodat ik snel slabbertjes, kleren ff kon wassen mochten ze vies zijn

en natuurlijk kleren, handdoekjes, buggy, parasol

4. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Zou alleen geneesmiddelen en toiletspullen meenemen en de eigen melk, verder hebben ze alles wel daar. Fijne vakantie!

5. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Ik had ook een zonnehoedje...en een grote hydrofiele luier mee handig voor van alles...

6. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    je moet dus vliegen met haar op schoot neem ik aan, of heeft ze een eigen stoel?
    Geen maxi cosi is wel shit, als ze nu een eigen stoel in het vliegtuig had kan ze in de cosi in het vliegtuig.
    Zou je een kinderzitje bij de auto kunnen huren?

Als je flesvoeding geeft flesjes en poeder, ook in handbagage.
    Potjes voeding, zou ze niet daar kopen.
    Slabbers, hoedje, zonnebrandcreme, zwemluiers, genoeg gewone luiers, slaapknuffels doekjes enz, ehbo kit met pleisters tekentang pcm ors insectenbeetding(zonder deet), buggy evt draagdoek of zak.

7. EmyD

EmyD Niet meer actief

Ik zou over sommige dingen niet te moeilijk doen hoor. Ze hebben daar ook vanalles. Belangrijk is om wel de eigen melk mee te nemen (in geval van fv). En flesjes natuurlijk. Maar groente en fruit (potjes) hebben ze daar ook. En luiers ook. Ik zou wel voor de zekerheid paracetamol, ORS en zonnebrandcreme meenemen. En natuurlijk kleertjes, zwemspullen, slaapzakje, wat verzorgingsspullen.

Fijne vakantie!

8. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik heb de maxicosi meegenomen als handbagage en daar heeft mijn dochter toen in geslapen tijdens de vlucht. Wij hebben bij het inchecken ook gezegd dat we het zo wilde doen en toen kregen we een stoel extra omdat de vlucht niet vol zat. Als de vlucht wel vol is mag je hem alsnog meenemen als handbagage of inchecken bij de koffers. Dat is wat makkelijker denk ik.

9. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Heb je een huurauto?
    Hierin kun je vaak een maxicosi krijgen van de verhuur maatschappij

10. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Ik zie hier goede tips voorbij komen, dank daarvoor!

Mini gaat mee op schoot en ik denk dat er niet een extra plaatsje over is want we vliegen in de voorjaarsvakantie: lekker druk dus! :)

Wat mag je eigenlijk meenemen in het vliegtuig? Want ik neem aan dat een Bugaboo EN een maxicosi niet mag? Ik wil liever niet alleen de maxicosi meenemen want ik vind dat zo'n zweterig ding, zeker als het warm is. We willen tegen die tijd de Bugaboo ombouwen, reiswieg eraf en als Buggy, dan is ze er ook aan toe.

We kunnen wel een kinderstoeltje krijgen bij de auto, maar we moeten nog even informeren of deze geschikt is voor een baby van (dan) 6 maanden.

Spannend en een hele onderneming hoor, zo;n vakantie! :D

Deel Deze Pagina