vermaken met een kindje van 1?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door tweeling, 1 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    hoe gaan jullie jezelf en je kleine vermaken op vakantie met een kindje van ong 1 jaar?

je hebt geen box moet natuurlijk steeds opletten je kunt dus niet zomaar gaan liggen zonnen? En ze moeten hun slaapjes natuurlijk doen en dan zit jij bij de kamer...
    hoe gaan jullie dit doen?
    En waar moet je op letten of misschien meenemen?

alle tips zijn welkom is onze eerste keer op vakantie met ons meisje
    we gaan met het vliegtuig naar lanzarote in een appartement.

thanx!

2. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    ik ben net terug uit curacao en aidan is net geen jaar. hij loopt al wel zelf. ik ben als hij ging slapen gewoon terug gegaan naar het appartement zodat hij rustig en in zijn eigen bedje kon slapen. bij het zwembad heb ik een emmertje met speeltjes meegenomen, en dat vulde ik steeds met water. hij heeft zich daar prima mee vermaakt. af en toe een x zwemmen, aan het strand kan hij lekker met het zand spelen.

eigenlijk heb ik niet veel anders gedaan als thuis, behalve dan dat je meer buiten bent. ik zorgde er wel voor dat als hij moest slapen hij het wel lekker thuis deed zodat hij ook echt goed sliep. als hij uitgerust was, werd hij ook niet vervelend.

succes!

3. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    ooh heerlijk curacao!

is het zand niet erg heet?
    ze kruipt en loopt nog niet maar kan goed zijn dat ze het over een ruime maand wel kan ze is flink aan t oefenen iig!

4. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    nee valt best mee! het waait er veel dus het is gevoelsmatig niet zo heel erg heet (vond ik). aidan was in elk geval helemaal in de ban van het zand! hij vond het heerlijk zo met die vingertjes erdoor heen glijden!

maar ik heb idd niet op mijn gemak uren kunnen zonnen met die kleine ;)

5. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    klinkt erg gezellig ;)

6. Babs1977

Babs1977 Bekend lid

14 mei 2007
    646
    0
    0
    Heerlen
    Wij gaan volgend jaar ook naar Curacao. Ons meisje is dan bijna 1,5. Hoe zit dat eigenlijk met het tijdsverschil kimkivits? Was je zoontje dan 's nachts bijv ook veel wakker? En hoe ging dat weer bij thuiskomst? Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar.

7. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    ja aidan wqas na 3 dagen in het ritme van daar dus we hadden best geluk! hij werd dan gewoon heel vroeg wakker 5 uur dan 6 uur en toen gewoon heel lux 7 uur. elke dag prima geslapen. zelfs 's middags!
    we zijn nu pas 3 dagen terug en hij is nog een beetje uit zijn ritme, dus dat is dan wel jammer.

8. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    ik neem de travelcot van deryan mee. handig voor op het strand en in het hotel (slaapt hij toch een beetje in zijn eigen bedje..)

Deel Deze Pagina