een aantal vragen: iemand ervaring met dit hotel? ik lees wisselende verhalen.. is er verder veel te zien / doen op het eiland? welke kant van het eiland is het best en is het er begin juni zonnig?
Hey Ik zou ook graag naar menorca gaan, maar vind ook niet echt een schitterend hotel. Bij welke reisgids staat dat hotel, ik vind het nergens. Groetjes
op arke.nl staan een aantal hotel, sol parc staat bij gobest.nl wanneer willen jullie gaan? ik wil wel zon/mooi weer, vorig jaar heb ik op vakantie een week slecht weer gehad..
hey tis daat goed weer ze in juni 26 - 27 graden, in de volle zon is dat boven de 30 hoor. Ik denk dat het bij ons tenerifé gaat worden in juni groetjes
In de plaats son bou heb je complex royal son bou. Dit is echt een aanrader als je met kinderen gaat, alles is er op gericht.... Bovendien is de transfer slechts 15 min. va. de luchthaven. Bij specifieke vragen mag je me pb-en!
Sluit me hier geheel bij aan. Alleen in de directe omgeving niet zoveel te doen. Maar een auto is zo gehuurd Kwebbel
@Kwebbeltje; leuk, nog iemand die daar is geweest! Ik/wij vonden het zeker voor herhaling vatbaar! Zo leuk voor de kinderen, alles staat eigenlijk in het teken van hen....En als zij het naar hun zin hebben.... Klopt wel dat het plaatsje zelf niet veel voorstelt. Dus als je van flaneren en boulevards houdt zou ik het niet doen. Ben benieuwd wat het gaat worden trouwens!
toch solparc geboekt, was een leuke aanbieding. en het is niet zo lang vliegen. we zullen het wel zien.. ik hoorde alleen dat je in zuid beter zou zitten dan noord, maar of dat waar is..