Hey meiden, Wij willen 1e paasdag graag gaan zwemmen bij CP, maar dan bij eentje die echt een leuk aqua Mundo zwembad heeft. Wij wonen zelf in zuid-Holland maar vinden het niet erg om een stuk te moeten rijden. Welke CP zouden jullie aanraden? Groetjes
Meerdal of Huttenheugte Alhoewel PortZelande het meest in de buurt is natuurlijk, maar volgens mij is dat zwembad erg klein in vergelijking met andere zwembaden.
of als alternatief misschien (als je toch ver gaat rijden) naar de Tongelreep? Ik vond Kempervennen van cp wel erg leuk.
Tongelreep is leuk Tikibad is misschien ook wel leuk..heb nog wel kortingsbon liggen voor je (als die nog geldig is tenminste) de meeste cp hebben wel leuk zwembad
ik vind de tongelreep helemaal niet leuk, oud vies en overal schimmel! ik vind meerdal een erg leuk zwembad hebben!
Dank je wel meiden! Tikibad zijn we pas geweest. Tongelreep vind ik niet zo leuk (kom oorspronkelijk uit Eindhoven dus ben er heel vaak geweest). Maar met de tips voor CP kom ik wel verder!