kun je tegenwoordig veilig je haar permanenten als je zwanger bent? ik heb ook gehoord dat de permanent mogelijk niet goed pakt doordat je haar is veranderd door de hormonen. wie heeft hier ervaring mee?
ik ben kapster, en idd het kan zijn dat je haar minder goed pakt, verder is het zeker niet schadelijk. liefs nickyz
oja tenzij je hoofdwondje hebt die open zijn maar dan is het beide sowieso geen optie. prikt dan haha. maar dan komen de stoffen in je bloedbaan.
de stoffen in permanent en kleuring op zich kunnen geen kwaad tijdens de zw omdat ze amoniakvrij zijn ( vroeger was dit niet zo) maar het is nutteloos om het te doen want door je zw is de zuurtegraad van je huid veranderd waardoor vooral permanent een grote kans op mislukken heeft. bij kleuring hangt het er ook vanaf welke kleur je neemt bv asblond zou wel eens groen kunnen uitslagen of zelfs de oranje kant dus kleuren op eigen risico dus
hahaha Ik wacht wel even met kleuren, heb nu bruin haar maar wou het dus lichtblond hebben. Heb geen zin in oranje haar namelijk..
Ik ben gisteren bij de kapper geweest en heb mijn haar laten kleuren. Is prima gelukt hoor! Heerlijk zo'n middagje jezelf laten verwennen en voel me weer helemaal mooi nu! Volgens mij kan je het gewoon laten kleuren hoor.
Ik heb mn haar zowel laten kleuren als laten permanenten tijdens mijn zwangerschappen (je dacht toch niet dat ik met mega uitgroei ging lopen?) en dat is prima gelukt hoor.
Kan me alleen niet voorstellen dat die geuren echt heel erg goed zijn voor je? Ik verf mijn moeder haar haar maar heb tijdens mijn zwangerschap voor de zekerheid een mond kapje voor gedaan. Of het pakt ed heb ik geen ervaring mee heb gelukkig nog geen grijze haren 8)
daarom dat ik ook zeg, verven op eigen risico want ken er verschillende waar het heel anders uitpakte, zelfs met een kleurshampoo. maar voor het schadelijke moet je het eigenlijk niet meer laten. vroeger werd de kleur gemaakt met amoniak in de produkten maar de meeste zijn daar nu vrij van en zelfs kappers werken daar niet graag meer mee