mensen afkraken..tewijl ze aleen maar een vraag hebben??

Discussie in 'De lounge' gestart door gimena, 12 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gimena

gimena Niet meer actief

daar heb je ook gelijk in.
    wat er mee bedoel wordt wat er duidelijk in staat is:
    Als mensen vragen hebben.dat je gesteld kunnen zonder een grote mond te krijgen.
    is toch nergens voor nodig?

2. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ik snap wel wat jullie bedoelen, maar nu doe je toch precies hetzelfde Babs? Jij zegt steeds dat mensen geen "grote mond" moeten hebben, en iedereen mag zeggen/vragen wat hij wil en respect voor elke reactie. En dan reageer je zo op een reactie van Nynke! Dat snap ik niet zo goed..

3. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Je had het beter het Gimena en babs topic kunnen noemen .. ;)

Joh weet je hoe ik het zie, het is een forum, als iemand zijn verhaal / vraag stelt dan kan je meningen verwachten en tja als je tegen sommige meningen niet kan dan moet je ook geen vragen stellen want daar is namelijk een forum voor ..

4. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

goei topic moet ik zeggen
    en vind dat je ook nog gelijk hebt ook;)
    laat iedereen lekker in zijn of haar waarde en houdt respect voor elkaar zo kom je verder..

maar moet wel zeggen als mensen mij aanvallen op iets dat ik echt wel terug reageer hou er niet van dat mensen mijn achter grond bij wijze van niet weten en wel een oordeel durven te vellen:D:D

peace off mind:)

5. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    *zucht* gaan we weer..;)

6. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    En dat vindt jij raar? Ik kraak niemand af en stel puur een vraag. En jij geeft een antwoordzoals JIJ die zelf niet wilt krijgen.
    Tja...........................................................................;)

Veel plezier verder hier!

7. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Ik reageer niet vaak op dit soort onderwerpen maar ga het nu toch eens doen.
    Dit is een onderwerp wat al heel vaak geweest is en loopt bijna altijd uit op een woordenwisseling. Sorry maar met het openen van dit soort topics roep je het wel een beetje af om bepaalde antwoorden (die je niet wilt horen) te krijgen.
    Om dan ook nog een met hoofdletters en dik gedrukt te gaan typen komt heel erg SCHREEUWERIG over.

Laat ieder in zijn/haar waarde, op elk topic is er wel een antwoord waar je het niet mee eens bent. Gelukkig maar want we zijn allemaal anders. Je kan niet een topic openen en alleen maar verwachten dat je precies de antwoorden krijgt die je graag wilt horen.

8. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Geen last van persoonlijk. En als het wel gebeurt is het altijd smeuig om te lezen.

9. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    NOU MEIDEN!!! IK GA NU MAAR EENS BOODSCHAPPEN DOEN!!!

ajuu, :p

10. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Ik begrijp inderdaad precies wat je bedoeld maar denk dat je zoiets altijd blijft houden op een forum en vooral een forum met alleen maar vrouwen en gelukkig over het algemeen stoor ik me er niet zo aan want sommigen vragen er ook wel om. Wat ik wel vaak zie is dat sommige leden hun mening hoe dan ook erdoor willen duwen bij iemand anders en daar kan ik niet zo goed tegen , dat wijzende vingertje zeg maar ;)

Verder vind ik met de caps lock en dikgedrukt of met een andere kleur schrijven ook niet zo heel fijn overkomen :D

11. nicole26

nicole26 Niet meer actief

;):D

12. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    Belgiƫ
    Ik heb er niet echt zo'n last van.

In het dagelijks leven overkomt het je ook dat mensen het niet met je eens zijn, of dat je niet de reactie krijgt die je verwacht of gehoopt had.
    Soms krijg je wel eens ruzie, nou ja dat is heel vervelend maar geen drama(meestal).
    Nou dan slik je even, en je gaat weer door.

Hier is het nog makkelijker, daar is het rode kruisje voor in de rechterbovenhoek. ;)

13. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    moet ook ff wat kwijt.
    niemand hoeft afgekraakt te worden.
    maar het moeilijke van internet is dat er geen nonverbale communicatie is. en nonverbale communicatie is het belangrijkste van communiceren. hoe praat iemand, welke toonhoogt, welke woorden en ga zo maar door.
    dat verdwijnt allemaal op internet, daarom kan een boodschap soms ook anders overkomen dan iemand bedoelt.
    misschien dat daar ook rekening mee gehouden kan worden, en vind je dat iemand je niet juist benadert.
    stuur diegene dan een net pbtje en leg het rustig uit. dan is het probleem vaak al opgelost.

caps en dikgedrukte letters etc, staan voor schreeuwen en boosheid, werkt dus ook niet echt als je een nette boodschap door wilt geven.

doeg.

14. penelopea

penelopea Bekend lid

31 jul 2008
    993
    1
    0
    twente
    Ik vind bepaalde reacties in dit topic raarder dan andere reacties die ik op deze pagina tegenkom.
    Als je een vraag stelt weet je dat mensen er soms anders over denken. Die mensen hebben net zoveel recht als jij om hun visie te geven, en soms heb je daar wat aan. Heb je dat niet, leg het naast je neer en lees verder.
    ok er kan af en toe raar gereageerd worden, maar de dingen die hier gezegd worden dik gedrukt en al vind ik ook niet echt heel passend. Zeker niet als je dit onderwerp dan opent...

15. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ik quote dit nog maar een keer om het nog even te benadrukken. ;)

16. Aszz

Aszz Niet meer actief

Volgens mij zijn er bij een paar mensen hun caps stuk ;)

De pot verwijt de ketel.....

17. 4days

4days Niet meer actief

Ik vind het niet vreemd dat er soms felle reacties zijn. Het zijn allemaal thema's die veel vrouwen aan het hart liggen. Dan kunnen de emoties hoog oplopen.

18. gimena

gimena Niet meer actief

haha kan moeilijk een form open onder mijn naam.
    en denk niet dat het zo veel mensen trekt :p haha

19. gimena

gimena Niet meer actief

fijn dat er toch dames mee eens zijn.
    en dat jullie ook vinden dat mensen in zijn of haar waarde moeten laten.
    en blijf het 100 keer zeggen vragen zijn om gestelt te worden ;)

en het is altijd makelijk om de hormonen de schuld te geven :p
    maar een helle hormone oorlog is nergens voor nodig :p toch?

20. gimena

gimena Niet meer actief

haha idd :p

Deel Deze Pagina