mensen afkraken..tewijl ze aleen maar een vraag hebben??

Discussie in 'De lounge' gestart door gimena, 12 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Helemaal met je eens hoor Wishgirl.
    En inderdaad je ziet elkaar niet maar als je denkt van heh?! wat schrijft die nou!? Kan je natuurlijk ook om uitleg vragen VOOR je gaat blaffen.
    En dat is iets wat ik zo weinig zie maar wat zoveel zou uitmaken als je zoals op een forum de rest (lichaamstaal. klank en gezichts uitdrukking) niet ziet.
    En dan kun je altijd nog met elkaar akkoord gaan om niet akkoord te gaan. Bedoel als je een mening hebt hoeft niet iedereen die mening over te nemen meteen als je hem verteld, toch? ;)

2. tascha75

tascha75 Actief lid

2 okt 2009
    147
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Hoi allemaal

Ik ben nog niet zo lang op dit forum maar ik snap nu al wat jullie bedoelen. Ik probeer sommige reacties dan ook maar gewoon te negeren maar soms komen opmerkingen echt wel bot over.
    Beetje jammer,want volgens mij komen de meeste hier idd om steun te zoeken bij anderen of nieuwe mensen te leren kennen. Gelukkig zijn er ook heel erg veel leuke reacties. Dus voor degene die alleen maar lullige opmerkingen maken zeg dan gewoon niks,je kwetst er mensen alleen maar mee. En voor degene die wel leuk en gezellig zijn......ga zo door!

Ik hoop namelijk nog een tijdje gezellig mee te kletsen op dit forum

:)

3. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Ik kan me aardig een hele pittige en kattige opmerking van jezelf herrineren bij de buikfoto's waarvan ik je hebt verteld dat je wel erg heftig reageerde, wat ik hiermee wil zeggen; iedereen heeft wel eens zijn dag niet (ook jij dus blijkbaar) en wat je ook mist hier zijn uitdrukkingen doe maken of breken een zin.. smiley's kunnen wel een beetje helpen maar niet helemaal (zeker niet met de beperkte smiley keuze van dit forum)

Je moet soms ook dingen met een zakje zout lezen, nou eenmaal vrouwen op 1 forum met ook nog eens gigantisch veel hormonen met vaak gevoelige onderwerpen die besproken worden..

Deel Deze Pagina