dat kan helaas dus wel dat er later een indrooglijntje komt! maar meid deze zijn er binnen de tijd dus zwanger! maar ga snel die drogist in en haal de digitale dan staat er zwanger en kun je het echt geloven! suc6 en we horen het snel?
Twee streepjes, zwanger! Gefeliciteerd! Het lijntje mag binnen 10 min. verschijnen en je mag het resultaat binnen een half uur van de test afkijken. Daarbij zijn deze strepen roze en niet grijs, dus geen indrooglijntjes hoor. En je hebt vier hartstikke positieve testen, kan geen toeval zijn hoor. Ik zou eveneens super-blij zijn met zulke tests. Nogmaals: gefeliciteerd! Geniet ervan.
ja hoor gefeliciteerd ik heb zelf bij mijn eerste zwangerschap ook zo'n onduidelijke test gehad en heb toen zelfs de fabrikant nog gebeld. die vertelde mij hoe ligt hij er ook staat dat maakt niet uit, want hij staat er en dan zit er hcg in je urine en ben je dus zwanger. ik moest mijn test zelfs tegen het ligt inhouden om het te kunnen zien zo ligt was het. maar blijf je twijfelen ga dan over een paar dagen met een nieuwe test aan de gang mischien is die dan duidelijker, maar misschien bevat je urine ook wel niet zoveel hcg en dan blijft het zo'n onduidelijk streepje.
lieve miran het zijn echt twee streepjes je bent echt hartstikke zwanger wijfie hier nog maar een keer van harte gefeliciteerd ik heb geen ervaring met die testen dus daar kan ik je helaas niet mee helpen
caruli,...misschien wil je het er niet over hebben,..maar ik zie net dat er een kruisje achter j zoontje staat,....wou even laten weten dat ik met je mee leef
Zie ook een 2e streepje maar wel alvast een voorzichtige felicitatie. Meis test morgen of overmorgen eens even met een ander merk test (CB digitaal bijv)..for sure. Liefs Mirre
ja het klopte heb gisteren een clearblue gedaan en twee dipsticks van mat care en romed en alledrie positief,cb staat ook in album DUS ZWANGER IDD