Mensen die aanvoellen wat je wilt vertellen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kleinpopje, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ja mijn buurvrouw. Die ging ik het gister vertellen en ook hoelang........zij had er die dag juist over moeten denken en dacht dat ik 2,5maand zwanger zou zijn en dat klopte psis!

En een ander vrouwtje die wist het op de dag van mijn knal posi test.
    Dei vroeg.........toen en toen wist je het toen al??

Ja wel heel grappig vind ik dat hoor :D

2. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Mijn zusje heeft zo´n sensor! Bij deze zwangerschap was de test nog niet koud, ze kom op bezoek, gaat zitten en zegt: "Zo, en wanneer komt mijn tweede nichtje precies"? Ik kreeg een knalrooie kop en kon het niet meer ontkennen :D. En nu heeft ze het geslacht ook nog eens goed, terwijl we dat voor onze omgeving geheim houden.

Bij Julie wist ze het geslacht ook niet, maar toen ik aan het bevallen was, had ze een knalroze geboortetaart gemaakt. Met in chocoladeletters "Julia" erop gespoten. We hadden het werkelijk nooit over de naam gehad! Ze zat er dus maar 1 lettertje naast, echt bizar.

3. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Ik stond gister bij een collega en die zei het ook gelijk, je bent zwanger he?
    Ik zie er volgens mij echt niet anders uit ofzo dus ik snap er niks van.

Mijn oma wist van mijn moeder ook al dat ze zwanger van mij en van mijn zusje, op het moment dat ze het ging vertellen, zei ze al 'jah ik weet het, je bent zwanger'.
    Ik durf nu dus ook niet naar mijn oma, die zei met oud&nieuw al dat ze snel een achterkleinkind zou krijgen, dus ze heeft weer gelijk

Deel Deze Pagina