mensen die afspraken niet nakomen

Discussie in 'De lounge' gestart door Violetriot, 16 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    nouja irritant is het zeker wel ja! denk dat iedereen dat wel heeft... vooral als ze zeggen we komen tussen 9 en 3.... dan zit je dus de hele dag te wachten en kan je nergens heen.... heb het ook weleens gehad maar daarna dacht ik gewoon ja daaaag ik ben ffe boodschappen doen hoor... en had dan altijd goed gegokt want ze komen dan vaak pas aan het einde van de tijd of zelfs nog later....

2. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.163
    8.145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland

ik heb een keer een dag vrij genomen met pijn en moeite , en toen kwam er niemand.

Toen heb ik nog een afspraak gemaakt, en ben ik zelf expres niet thuis gebleven. Kreeg ik een rekening.

heb toen een rekening teruggestuurd met het bedrag dat ik was misgelopen door mn vrije dag. Nooit meer iets gehoord.

3. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    GEWELDIG!!!!
    Kan er ook echt niet tegen als mensen hun afspraken niet nakomen en dat maakt echt niet uit wie of wat het dan is!
    Afspraak is afspraak alleen met een hele goede reden of er moet echt wat aan de hand zijn dan oke maar pfff net als dat iedereen tegenwoordig maar te laat komt!
    Je kan toch ook altijd even bellen?? :(

4. Loontje81

Loontje81 Bekend lid

22 mei 2010
    712
    0
    0
    Huismoeder
    Hoogvliet r'dam
    Ik kan er ook erg slecht tegen.Wachten op niks,hele dag kwijt zijn omdat ze geen richtlijn kunnen geven of te laat komen.Nou hebben wij 1 keer gehad dat er ineens dakdekkers voor onze neus stonden terwijl ze zouden bellen.Nou moesten ze toch niet binnen zijn maar toch beetje raar als je graag wilt weten wat er mis is met je dak.Al kregen ze toch complimentje dat ze op zeer kort termijn konden komen.

Deel Deze Pagina