Mensen die alleen maar negatief kunnen doen

Discussie in 'De lounge' gestart door beauty2012, 9 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delta

Delta Niet meer actief

Ja herkenbaar inderdaad, word er dood en dood moe van!

2. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Hihi, mensen geven soms te kennen dat mijn positivisme af en toe irritant is :p Dat kan dus ook..

Maar inderdaad, ik heb er een paar in mijn familie. Dan vraag je hoe het gaat en werkelijk waar, er is altijd wel iets om te klagen. Je kunt het aan hun hoofden al zien, de ellende druipt er van af. Dan zitten ze daar met hun 25e sigaretje ("want dat is het enige wat ik nog heb"), te klagen over hoe verschrikkelijk het met hun gezondheid is, en zijn ze vooral erg boos omdat de dokter ze na hun 76e afspraak dit jaar hun heeft weggestuurd (waar gebeurt).
    En dan vertel je een leuk verhaal, doen ze net alsof ze niks horen en gaan verder met het geblaat.

Ik negeer ze tegenwoordig zoveel mogelijk. Het heeft ook helemaal geen zin om met dat soort mensen om te gaan want ze zijn vooral heel erg in zichzelf geïnteresseerd.

3. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Haha ja zo kan het ook;)
    Maar in mijn geval is het zo dat die personen zichzelf wel heel leuk vinden en aan anderen willen laten zien hoe leuk ze het hebben en noem maar op, maar zo gauw ik dan ook een foto stuur of iets leuks vertel dan kunnen ze daar niet leuk op reageren maar wordt het op de vlakte gehouden.
    Niet gewoon 'wat een leuke foto', maar wel bijv. 'ze lacht niet eens op die foto'.

Dat is maar een voorbeeldje natuurlijk, maar het gebeurd heel vaak.

4. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ja DAT ja, heel herkenbaar.

5. wasmachine

wasmachine Niet meer actief

Sommige mensen zijn zo onzeker dat ze zichzelf altijd moeten vergelijken. Die kunnen haast niet anders reageren dan jaloers. Doe je niks aan, maar je kan wel leren om hun lange gezichten juist als compliment op te vatten. En blijf gewoon respectvol naar hun, benadruk wat zij goed kunnen, wat echt van hun is.

6. Dronty

Dronty Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.359
    0
    0
    NULL
    dronten
    Heel herkenbaar. Ik denkt dat het komt door onzekerheid en jaloezie.

7. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Gewoon negeren en het liefst geen foto's meer sturen. Zulke mensen zijn in mijn ogen jaloers.

8. Mienemuisje

Mienemuisje Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.161
    0
    0
    Heel herkenbaar helaas...

Deel Deze Pagina