Ik hou juist de rolgordijnen dicht om te voorkomen dat mensen mij asociaal vinden als ik mijn ma flodderoutfit op de bank hang in een huiskamer die nog gestofzuigd en gedweild moet worden Dat wil ik namelijk idd graag verbergen Of we zijn ze gewoon vergeten open te doen en ja als je allebei werkt dan zitten ze dus de hele dag dicht
Ik hou juist liever alles open zodat mensen zien dat hier niks van waarde weg te halen is! Hoeven ze ook geen moeite te doen om in te breken.
Sinds we een aantal maanden geleden de kamer anders hebben ingericht en een nieuwe bank hebben zitten de in betweens hier ook lekker dicht. We kunnen wel naar buiten kijken maar geen geloer naar binnen! En het staat ook nog eens heel netjes!
Ligt er maar net aan hoe mijn bui is hahaha, maar als ik weer eens last heb van loerende buurtjes, doe ik ze lekker half dicht zodat ik wel licht binnen heb , maar geen gluurende oogjes!
Leven en laten leven.... *Elmo'tje, die zelf veeeeeelste nieuwsgierig is om zichzelf op te sluiten...whahaha* Woon trouwens is een piepklein dorpje
niet om jou aan te vallen maar dan zit de 'probleem'toch echt bij jou en niet bij degene met de dichte gordijnen
Nou bij mijn appartementje ligt aan de gallerijkant ook mijn slaapkamer en kijken dus ik heb de rolgordijnen wel open maar ook zo´n plastic ertegen aan gemaakt want ze bleven hier naar binnen aan het loeren .. aan de achterkant waar de woonkamer zit heb ik de rolgordijntjes altijd wel naar boven maar nu hoorde ik laatst van iemand dat de mensen in de flat tegenover mij dus met verrekijkers naar binnen kijken bij ons vond dit nogal een inbreuk op mijn privacy dus deze zijn als ik thuis ben helaas ook vaker gesloten nu ...
Nou wij wonen tegenover een politiebureau, aan die kant heb ik altijd de gordijnen dicht. (omdat ik altijd met Alyna voor de tv op K3 sta te dansen *bloos*)
Hier ook inbetween gordijntjes, ik hou echt niet van pottenkijkers! Vreselijk... Toen ik net hier kwam wonen liepen mensen gewoon heel langzaam om even naar binnen te gluren, toen had ik alleen gewone gordijnen, nou amahoela, daar hou ik dus echt niet van! Tuurlijk, zijn nieuwsgierig naar de nieuwe bewoners, maar dan nog, ik vind dat juist pas asosiaal! Dus toen mooi gordijnen opgehangen waardoor ik wel al het lichtinval heb, maar niemand die me naar binnen kan gluren!
In het rijtje hier tegenover hebben 3 van de 4 huizen altijd hun rolgordijnen helemaal naar beneden hangen. Wat een bunkers! Laat toch lekker het licht binnen vind ik. Er wonen daar ook kinderen, die hebben toch licht nodig! Nu komt het zo afgesloten van de buitenwereld over. Jammer.
Ow hier heb ik ook de boel dicht soms hoor, of het is een rust dag, lekker dekens op de bank in de pyama, nou geen zin in pottekijkers dus. Of tis donker buiten, regen achter, dan vind ik het binnen gezellig en doe ik alles dicht en kaarsje aan enzo. Of ik wil nintendo wii fitten... tja en om dat voor het raam te doen ziet er zo stom uit! Dus nee.. ook dat liever prive.. haha. Ik heb ze best vaak dicht wat dat betreft, maarja, wat maakt het uit? Je kan wel op mensen letten maar daar schiet je niks mee op hoor.. Gewoon doen wat je zelf wilt het beste bij voelt.. Ik ga echt niet mijn gordijnen openlaten alleen dat andere mensen misschien niet gaan roddelen ofzo? Pfff.. nee hoor ik doe mijn eigen ding
Vind ik ook een goede reden hoor! Ik heb nu ook de dvd van Zumba...noouuuu dan gaat het rolgordijn ook helemaal naar beneden hoor! hahahaha!
ik heb de gordijnen aan de voorkant ook altijd dicht. maar ik woon in een bovenwoning met de balustrade aan de voorkant en een hele hoop nieuwsgierige mensen in mijn blok. maar binnenkort komen er waarschijnlijk lamellen voor. aan de achterkant heb ik de rolgordijnen ook naar beneden. maar dat komt omdat de zon daar de hele dag bijna staat. dus dan kan ik niet meer op zp want dan zie ik niks op mijn schermpje ;P maar.. de in betweens liggen klaar,alleen nog even de rails halen en eraan maken dan komt daar eindelijk weer een beetje licht doorheen.
Heb ook heel wat te verbergen.... nouja mijn vriend dan hahahahahaha...... Kunnen we lekker naakt rond de tafel rennen..... zonder dat mensen jaloers worden..... hmmmm of is het minder associaal... als we ondertussen ff zwaaien naar de overbuurvrouw.... ??!!
Ik heb de gordijnen altijd open. Heerlijk, lekker dat daglicht naar binnen. Als ik sta te koken, zie ik de buurman aan de overkant ook vaak achter het fornuis staan, en soms zwaaien we even...hahaha...gelukkig is het een hele aardige vent, anders zou ik dat wel een beetje een inbreuk op mijn privacy vinden. Maar van deze buren kan ik het hebben. Ik kan absoluut niet tegen dichte gordijnen de hele dag...ik word depressief als ik in zo'n donker vleermuishol zit.
Denk trouwens dat het ook ligt aan de indeling van je huis... Wij hebben bijvoorbeeld voor... een klein raam...(= keuken) maar het meeste licht komt van achter... daar is een schuifpui over de hele breedte...
ik heb ze de hele dag en avond open, maar we wonen dan ook in het laatste huis van een doodlopend straatje had in mijn vorige huis ook een enorme hekel aan die nieuwsgierige mensen die onbeschaamd naar binnen stonden te gluren.
ehm hier zijn ze ook bijna altijd dicht heb een super hekel aan pottenkijkers die de hele tijd naar binnen moeten blieken bah wat heb ik daar een schurft aan
De gordijnen van de ramen en tuindeuren zijn eigenlijk altijd open, behalve als het heel warm is.(tuin op het zuiden) En het keukenraam aan de straatkant, daar hebben we de luxaflex een klein beetje openstaan. Maar onze buurman heeft het hele jaar de gordijnen voor en achter dicht.Net zoals hij ook nooit de achterdeur of een raam heeft openstaan. Maar dat is niet erg, heb een keer toen ik ging werken hem in zijn boxershort achter de gordijnen vandaan zien gluren.. And that is not a pretty face..