mensen die de hele dag de gordijnen dicht hebben

Discussie in 'De lounge' gestart door zonnetjes, 2 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Ik heb dat precies hetzelfde alleen is het nadeel dat ons huis geen "achter" heeft en er komen allemaal werklui langs (dus vandaar wat sneller dicht) als ik een achtertuin had zou ik die wat langer openhouden..

Kinderkamers gaan wel lekker overdag de ramen helemaal open (en dus uiteraard de raambekleding ook open of omhoog)

2. Merijn

Merijn Niet meer actief

Jemig, er zijn te veel leuke topics bij de lounge, ik kan het niet bijhouden ;)

3. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    #83 Nikita23, 4 okt 2009
    Laatst bewerkt: 4 okt 2009
    Ik kan me er niet druk om maken. Laatst was het hier een zootje omdat ik kasten aan het uitruimen was. Heb lekker de gordijnen dicht gehad. Heb ze vaak open en niet omdat ik zo blij ben dat mensen in onze autovrije straat (dus veel wandelaars) zo naar binnen kunnen kijken. Wel omdat ik het heerlijk vind om gewoon daglicht binnen te krijgen. En 's ochtends tot 09:30 vind ik het heerlijk om ze dicht te laten. Lekker wakker worden met mijn kleintjes en even opstarten zonder pottekijkers haha. Ik vind het niet gek als mensen de hele dag geen gordijnen open hebben. Het zou mij alleen benauwen zonder daglicht.

4. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    dan vind je het hier ook erg ongezellig... ik heb niet zulke leuke buren die moeten hoe dan ook altijd contact met je maken als ze voor je huis langs moeten. Dus net zo lang staan te kijken totdat je ze opmerkt en zwaaid!!! dan heb ik het liever dicht:)

5. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    normaal gesproken hou ik er ook niet van om met de gordijnen dicht te zitten, maar vandaag loop ik nu nog in ochtendjas rond, dus dan blijven ze lekker dicht tot ik aangekleed ben

6. bellybuttonblue

3 okt 2009
    36
    0
    0
    Rechtenstudente, mama
    Gld, NL
    Ik woon in een maisonette met een lekker ruim balkon dat heerlijk begroeid is, dus in principe heb ik niet eens gordijnen nodig ;) Ik zou naakt voor het raam kunnen staan zonder gezien te worden xD

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hier hebben we ook onze vitrages helemaal dicht, en dit vooral aangezien we een overbuurman hebben die mijn man de uil als naam heeft gegeven.
    Die man is zooooooo nieuwsgierig daar heb ik dus echt geen behoefte aan!

8. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Hier gaan de gordijnen (inbetweens) dicht als het donker wordt, maar we hebben dan ook niet zo'n inkijk achter. Ik voel me anders ook zo opgesloten...
    Voor zijn de rolgordijnen meestel ook open, maar als de zon er op schijnt en dan vooral zomers zijn ze overdag ook vaak dicht. (o, zie nu dat ze ook nog dicht zijn... :))
    Moet wel zeggen dat mijn man de gordijnen veel sneller dicht trekt dan ik, dan zeg ik; nu al??? Ja, anders zit ik zo op de kijk, zegt ie dan... Dus hij heeft daar iets meer last van dan ik, hi,hi.

9. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

heb hier verder geen reacties gelezen maar :)

Mijn gordijnen zijn overdag bijna altijd open. Mits de zon binnen komt gaan me rolgordijnen naar beneden ;) En als het donker word en ik lekker in me pyama loop dan lekker de gordijntjes dicht en van de avond genieten :D

Wie wel de gordijnen dicht heb.. tjah maak ik me niet zo druk om ;) Als hun dat lekker vinden moeten ze dat zeker doen.

Ik zelf kan er niet tegen als alles dicht zit want word ik depri en voel ik me opgesloten :D

10. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Wij hebben rolgordijnen waarbij wij wel naar buiten kunnen kijken maar mensen die langslopen en iets te graag naar binnen willen kijken niet. Sorry, maar ik vind dat echt heel vervelend, ze staan nog net in de tuin door de ramen te turen heb ik af en toe het idee. (Wij zijn dus wel gesteld op onze privacy :p;))

11. zustertje

zustertje Niet meer actief

wij hebben niet eens een voortuin mensen lopen dus zo langs het raam en als je echt goed binnen wilt kijken moet je echt stoppen.
    Wij hebben 2 smalle (1.10 breed) ramen aan de voorkant.
    Geregeld staan er mensen stil om naar ons jonge poesje te kijken wat in de vensterbank ligt te slapen.
    Geen problemen mee zwaai gewoon even :)
    Onze buren hebben ook sinds een week vitrage hangen ten eerste ziet het er niet uit en ten tweede komt het heel ongezellig over vind ik.
    Maar voor de rest moet iedereen het natuurlijk zelf weten :D

12. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Daarom woon ik liever zo hoog mogelijk :)
    Geen inkijk en je hebt dus lekker veel privacy!

Ik ben woningzoekende en ik reageer ook alleen maar op appartementen. Gister nog gereageerd op eentje op 10 hoog. Wowwww. Heerlijk!

13. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ik heb ze ook dicht, vind het niks aan om ze open te hebben. Ik woon vlak aan een stoep waar veel mensen langs lopen die gewoon me gevouwde handen voor de ruiten gaan staan.. Het is me te vaak gebeurt... Ben er misselijk van, me manneke is een keertje in ze blote kont op de bank gaan zitten toen was het enig zinds over maar nu ist weer zover. Dus lekker dicht.

Deel Deze Pagina