Wij zijn dit jaar in Amerika op vakantie geweest en ik wil graag een fotoboek daarvan maken. Wie heeft ervaring waar je het beste zoiets kunt doen. Aantal jaar geleden had HEMA een fijn programma daarvoor en ook een fijne prijs maar dat is al wat jaartjes geleden.:
Fotoboeken maak ik bij Albelli. Voor mij draait het vooral om kwaliteit en die vind ik voor zoiets bij Hema minder.
top-fotoalbum, heeft (bijna) dezelfde afdrukkwaliteit als profotonet, helemaal platliggende pagina's standaard erbij en qua prijs vergelijkbaar met albelli
Hier ook albelli. Vorig jaar ons vakantie fotoboek laten maken, en vandaag het boek van dit jaar binnen. Goede kwaliteit, snel geleverd..
Albelli! Snelle levering, goede kwaliteit en onwijs goede service. Ook het programma is goed en makkelijk. Ik ben al met het 3e fotoboek bezig voor ons meisje en heb er al meer gemaakt.
Pasgeleden voor het eerst photobox gebruikt omdat de hema boeken voor mij niet de kwaliteit leveren die ik op het scherm geef, bij photobox is het super! Heel tevreden.
Wij gebruiken altijd de hema foto service. Heb al 4 foto albums en ben tevreden. En je krijgt vaak 20% korting.
Altijd Hema en albelli. Ooit een keer kruidvat gedaan maar over de kwaliteit ben ik niet te spreken. Duidelijk minder. Heb inmiddels >10 zelfgemaakte fotoboeken! Meeste zijn van de Hema.
Foto's gewoon laten afdrukken en zelf crea-beaën! Maar daar moet je maar net zin in hebben natuurlijk!
Ik ben fan van top-fotoalbum. De fotoboeken van echt fotopapier zijn erg mooi en standaard met layflat bindtechniek. Prijs-kwaliteit verhouding is prima. Top-fotoalbum levert ook snel.