mensen die dichtbij staan met praten

Discussie in 'De lounge' gestart door rooswine, 14 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miles

Miles Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.372
    885
    113
    Vrouw
    Mensen moeten vooral 'uit m'n zone' blijven, iedereen heeft zo'n 'zone' waarbinnen alleen intimi mogen komen.. Ik haat het als iemand waarvan ik het niet wil een soort van binnendringt in die zone (wat een weirdo lijk ik nu..)

2. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.496
    2.948
    113
    Ja dat herken ik zeker! Heb er echt een hekel aan. Ik zet dan automatisch een stap naar achter. Dan zet diegene weer een stap naar voren. En ik weer naar achter.... ;)

3. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.496
    2.948
    113
    Nee hoor dat is niet raar. Ik heb er al een hekel aan bij verjaardagen dat er op de wang gezoend moet worden. Voel me echt niet prettig dat iemand zo dichtbij komt.

4. AzA

AzA Niet meer actief

Ja herkenbaar. Gelukkig niet vaak. En wat ik ook erg hinderlijk vind is als mensen me ongevraagd aanraken. En dan heb ik dat vooral bij mannen.

5. Logan

Logan Niet meer actief

Ik stap dan naar achter. Vaak is het dan wel duidelijk. Bah, als ze dan ook nog zo vreselijk stinken.

6. sharmila

sharmila Bekend lid

27 jan 2009
    589
    0
    0
    Orthodontist-assistente
    Ja ik heb er echt een hekel aan als mensen in mijn aura gaan staan. Heb een buurvrouw die dat ook doet en ook bijna niet af te poeieren is. Ik stap altijd wel achteruit maar blijkbaar maakt niet uit want ze komt gewoon weer steeds terug mijn aura in;) Brrrr kan er zo slecht tegen

7. dolley

dolley Bekend lid

24 sep 2013
    586
    104
    43
    NULL
    NULL

Hebben wij dezelfde buurvrouw? :p echt zo megairritant vind ik zulke mensen. En sommige mensen snappen het ook gewoon niet als je er wat van zegt..

8. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Nou idd. En het ergste vind ik dan nog de mensen die dan ook nog eens een hand op je schouder leggen. Brrr blijf van me af.
    Ik merk ook dat die mensen het dan een beetje vreemd vinden dat ik een stap weg doe en aangeef dat ik het niet prettig vind. :$

9. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Eh ja... Ik hou er niet van als mensen in m'n aura staan, brrrr. Doe dan ook gewoon een stap achteruit

10. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Weirdo of niet, ik voel me precies zo!!

11. kristalhelder

kristalhelder Bekend lid

21 aug 2011
    743
    0
    16
    Ja, ik ken ook zo iemand. Vrouwtje waar ik wel eens mee klets in de winkel. Ik stap naar achteren of opzij, maar zij komt gewoon weer heel dichtbij staan. Vorige week eens op gelet hoever ik uiteindelijk van de plek ben weg gestapt waar het gesprek begon. Stonden zeker drie meter verderop. Ik ben dan weer niet zo mondig om te zeggen dat het me stoort. Vrouwtje zit al niet lekker in haar vel en ben bang dat ze het zich heel erg zou aantrekken.

12. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    1 keer gehad bij een kennis van mijn man.
    Die man staat letterlijk in je nek te hijgen / praten. Of stapt vlak achter jou, zodanig dat als je draait, je op zijn tenen zit.

Ik heb hem maar 1 dag gezien en dat was voor mij meer dan genoeg om een degout te hebben van die man.

Hij doet het naar 't schijnt bij zowat iedereen.

Dat mensen "dichtbij" staan, kan me niet schelen. Maar niet in de zone waarbij je zowat op mijn tenen staat of in mijn nek zit te hijgen.

13. Riette89

Riette89 Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.097
    682
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Ja wij hebben ook zo'n kennis die dat doet.
    Kan er ook echt niet tegen wordt er mega chagerijnig van en loop dan meestal weg als dat kan op dat moment,en ga dan ergens anders staan. En dan staan ze me dan schaapachtig aan te kijken. ;)
    Zal me dan echt aan m'n reet roesten, gewoon niet kort bij me komen staan. :p

14. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Ja, ik vraag dan of ik moet gaan zitten want dan kunnen ze op schoot zitten.
    Ik hou er niet van, word er heel kriegelig van!

15. dekilene

dekilene Niet meer actief

Ja bahbah en dan spugen ze er nog bij bahbahbah

16. Mamavaneen2e

Mamavaneen2e Bekend lid

2 dec 2013
    526
    0
    0
    Oh ja ken ik een van de ouders van mijn gastopvang doet dit ook. Ik klap helemaal dicht en ze krijgen dan ook een hele korte overdacht. De rest lezen ze dan maar in het boekje.ben altijd weer blij als ze dan weer weg zijn.de andere ouder van dat kindje doet het trouwens niet

17. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Ja soms, en mijn personal space is heilig haha, dus idd een stap achteruit of ik geef het gewoon aan.

18. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Of dat je iemand een hand geeft om te feliciteren en die persoon (bijna altijd een man) trekt je gewoon naar zich toe met de tekst ' zoenen hoort erbij'... Echt kots neigingen gewoon....

19. Astre

Astre Niet meer actief

Ik ken ook iemand die dat doet en daarbij ook niet erg fris uit haar mond ruikt. Ik heb werkelijke op alle mogelijke manieren gevraagd of ze wat afstand wilde nemen. Pas toen ik boos werd kwam de boodschap over. Nu wil ze helemaal niet meer met me praten ;).

20. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Oh ja dat ken ik inderdaad. En dat vind ik heel irritant als iemand dat doet. Een oud collega van mij had er een handje van. Meestal deed ik gewoon een stap terug.

Deel Deze Pagina