Mensen die domme grapjes maken aan mijn zoon

Discussie in 'De lounge' gestart door Sila24, 18 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    dat wou ik ook al zeggen.. :(

2. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    dit dus

3. Nati

Nati Niet meer actief

Dit dacht ik dus ook meteen... :(

Zou het niet meer de situatie (moe zoontje in combinatie met iemand, die heel druk en 'lollig' doet bijv.) zijn geweest waardoor je zoontje moest huilen, ts? Als ik die verhalen zo lees zou ik me niet zo druk kunnen maken, maar ik was er niet bij en ik maak me ook niet zo heel gauw druk.
    Dat met die auto zou ik ook niet tof vinden, dat is gewoon stom van diegene die dat gezegd heeft.

4. Suzanne1984

Suzanne1984 Fanatiek lid

30 dec 2011
    1.613
    0
    36
    volgens mij had ik goed gelezen...

Ik snap er nog steeds niks van. Vind het verhaal net zo vaag als de zogenaamde grapjes. ik lees nergens nog een aanleiding of achtergrond.
    En ik kan me ook nauwelijks voorstellen dat iemand, van welke afkomst dan ook, zulke grapjes maakt zonder directe aanleiding daartoe. En dan inderdaad ook nog tegen een kind van de psz, waarbij het al discutabel is of het kind de betekenis van het woord ontvoeren kent. Om vervolgens over JUIST dat woord overstuur te raken.
    Het komt nu op mij over alsof we driekwart van het verhaal niet te horen krijgen, waarbij ik meteen het gevoel krijg dat het allemaal heel anders is gelopen dan dat jij nu schetst

5. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Vaag verhaal..

Alsof een kind van 2 daadwerkelijk bang is dat iemand zijn moeder gaat ontvoeren..:(
    Misschien is het net hoe je het interpreteert. Ofzo.

Blijf het vaag vinden.

6. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Hmm mijn vriendin zegt zo vaak tegen mijn zoontje ( 3 ) '' ik pik even je mama hoor '' daar snapt hij niets van en mijn vriendin bedoelt er alleen maar mee dat ze even wat wilt zeggen. Zoontje zegt nu dan '' niet pikken maar lenen '' hahahah maar goed.

Maar wat voor niveau heb je zelf als je het terug wilt gaan doen bij haar zoontje? Wat een volwassenheid. Kun je niet gewoon een gesprek aan gaan met die moeder?

7. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Achja ben me verhaal kwijt,
    het is zoals het er staat meer niet.
    hoezo zou ik zelf een verhaal verzinnen dsn

8. Tommo

Tommo Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.741
    1
    36
    NULL
    NULL
    maar hoe weet jouw peuter dan in vredesnaam wat ontvoeren is?

Deel Deze Pagina