Mensen die ervaring hebben met herbalife?

Discussie in 'De lounge' gestart door linda81, 4 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ik denk dat het voor emo-eters zoals ik, moeilijk is omdat die hun hongergevoel vaak tussen de oren hebben zitten. dus ook als ik genoeg gegeten heb, kan ik blijven eten omdat kauwen en slikken het mijn verdrietjes etc even doet vergeten. van het drinken van een shake heb ik dat troostende gevoel niet. en dan blijf je dus verlangen naar eten. ook al is het psychisch

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

o dit is zo herkenbaar

3. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    bah echt vies! ben na een paar dagen alweer gestopt!

4. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    Nooit gedaan en ga het ook nooit doen. Ik ben een aantal jaren geleden 25 kilo afgevallen door gewoon "normaal" te gaan eten en sporten. Alle dieten werken zolang je er mee bezig bent maar voor de toekomst bied het geen garantie tot gewichtsbehoud. Dus, gewoon eten en sporten. Mocht je moeite hebben met uit te zoeken wat nou "normaal gezond" eten is bezoek dan eens een dietist. :D succes in ieder geval :D

5. saarxx

saarxx Niet meer actief

afgezien van vies en duur was het resultaaat net niks..terwijl ik in eerste instantie dacht wauw dit is het maar dat was over met n dag of 5

6. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    uhmmm ben er 5 jaar geleden 15 kilo mee afgevallen, was goed vol te houden en geen honger

nu 5 jaar later ben ik het dubbele te zwaar :confused: (moet wel zeggen in die 5 jaar gestopt met roken en twee zwangerschappen)

nu moet ik er dus 30 kilo af hebben en dat doe ik nu door gezond te eten..veel producten te kiezen die ik lekker vindt maar toch heel gezond zijn veel groene thee drinken en meer bewegen
    de eerste 5 kilo zijn er al af en dit is ook erg goed vol te houden

7. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ik heb een keer een proefsessie gedaan ......

ieeeuuw bah bah bah dat hoef ik dus echt niet is echt vies ! vond het allemaal erg veel op astronautenvoer lijken en ik had zoiets van als ik dit eet ga ik zeker de fout in door weer te snoepen ....
    heb ook sonja bakker geprobeerd maar dat werkte ook niet bij mij , heb gewoon zelf mijn levenstijl omgegooid ( die nu weer compleet van de aarbodem verdwenen is door de zwangerschap )
    maar ben toen wel meer dan 10 kg zelf afgevallen !

8. Cookie

Cookie Bekend lid

25 jun 2007
    705
    0
    0
    Ik lees dat velen het zo vies vinden, maar je hebt verschillende smaken shakes, die je weer met verschillende dingen kunt mengen. Zo nam ik vaak tropische vruchten met sinaasappelsap of grapefruitsap. Maar cappucino met melk is ook best te doen of aardbei met yoghurt. Je moet natuurlijk wel wat uitproberen.

Deel Deze Pagina