Binnenkort wil ik een avondje weg met mn vriend/man. Gaan altijd graag uit eten. Maar wil eens wat anders als het gewone uit eten. Nu leek mij rondvaren op een boot wel leuk en dan lekker eten.. Jullie leuke ideeën voor gezellig uit eten. Liefst met bootvaart. . Komen uit omgevi g Rotterdam
Hey ik kom uit Leerdam Buiten dat wij zelf een boot verhuren (vakanties weekenden etc) heb je bij retaurant de blauwe hoed van die bbq donuts. Zijn oranje bootjes in de vorm van een donut waar je met 8 personen op kunt geloof ik. In het midden staat dan een bbq. Klein electro motortje zodat je een stukje de linge op kan dijven
Zoiets? Restaurant De Beren Boot in Rotterdam Of deze ? De Tapasboot - Proef Spanje aan boord van de Old Lady van Rotterdam
Pannenkoekenboot, vertrekt vanaf de euromast (= niet romantisch, wel gezellig. Ben een keer met een vriendin geweest, maar met kinderen wel een stuk leuker denk ik. Daarnaast ligt de China boot, kan je ook eten, maar vaart niet. Op internet is nog te vinden de tapasboot, aan het haringvliet (oude haven) en ik dacht meteen aan de spiesenboot, maar die is failliet zag ik later. Succes!
Zilvermeeuw, door het prachtige Biesbosch. Je hebt ook arrangementen met eten tijdens varen. Rondvaartbedrijf Zilvermeeuw | rondvaart door de Biesbosch Net voorbij Dordrecht volgens mij.
Misschien is dit leuk? hele mooie prive rondvaart omgeving Dordrecht en dan kun je daarna gewoon binnen dineren. Of wat aan boord doen... Onze arrangementen - Imbarcazione Barone –rondvaarten en watertaxi in Dordrecht–