dochter zit natuurlijk altijd achter in haar stoel maar ik zit bij lange ritten ook wel eens met mijn voeten op t dashbord echt nooit bij nagedacht. doe ik dus ook niet meer
Ik heb altijd mijn voet op het dashboard... behalve als ik rij dan. Nooit bij stilgestaan dat dat zo gevaarlijk kan zijn!
Mijn kindje is nog niet ingedaald en ik moet dus liggen als mijn vliezen breken. Ik vroeg de verloskundige hoe ik dan naar het ziekenhuis moet. Nou, gewoon de passagiersstoel helemaal plat leggen.... Krijg nu allerlei scenario's in mijn hoofd! Eigenlijk best gevaarlijk zo. Kan me ook best voorstellen dat ik dan mijn voet op het dashboard zou leggen...
Echt super gevaarlijk dus! Ook om relaxed met je voeten omhoog te gaan zitten of een huisdier zonder transportkooitje te vervoeren! Hier ook áltijd de kindjes veilig, achterin de auto, in hun autostoel! Krijg er de bibbers van joh, van het lezen. Word je toch weer ff met je neus op de feiten gedrukt.
Zet je dan toch gewoon even de airbag uit? In het boekje van de auto staat hoe dat moet. Meestal gaat dat vrij eenvoudig.
Oei, ik zit nooit met een kind op schoot, maar wel heel vaak met mn voeten op het dashboard. Nooit echt over nagedacht, maar vrees dat ik voortaan niet meer relaxed met mn voeten op het dashboard zal zitten .