Hallo allemaal, Mischien ben ik de enige die me er druk om maakt maar ik word een beetje moedeloos van het dierenaanbod op deze site. Vind ook dat zwangerschapspagina daar niet voor bedoeld is als ik eerlijk ben. Ik kijk graag in die hoek omdat er mischien babyspullen tussen zitten waar wij wat aan kunnen helpen....maar elke keer de topics over aanbod in honden en katten wordt ik niet vrolijk van en de steeds zelfde bijbehorende discussie.
Ik heb er op zich niet zoveel moeite mee als er echt nood aan de man is, zoals een kind wat allergisch blijkt te zijn (en wat ook echt zo is en geen leugen he ) er reageerd hier dan misschien iemand die ze een beetje of goed kennen op het forum. Doe je het ergens anders dan ken je ze niet snap je? Maar mensen die hun dier proberen te dumpen om een een of andere lulsmoes dan moet ik echt moeite doen om me in te houden :x
Ik vind het ook erg. Dieren zijn geen handelswaren die je even bij het forum "tweedehands" zet als je er geen tijd meer voor hebt. Ik hoop dat de regels aangepast worden zodat er geen dieren meer aangeboden worden.
Ben blij om te horen dat ik neit de enige ben die me hieraan stoort en Bloem82 ik snap wat je zegt, en vb. voor allergie vind ik het ook iets anders....De meeste meiden zijn hier wel lid van een club mei mama's of noem maar iets daar kunnen ze dan ook gewoon zeggen van luister mijn hond moet weg kennen jullie iemand ipv het dier in het te koop hoekje te zetten...vind dat erg oneerbiedig en niet iets voor op zwangerschapspagina.
Daar heb je helemaal gelijk in Ik kijk altijd via de knop "nieuwe berichten" dus ik zie er niet: te koop voor staan oid. Maar nee, ik snap niet dat je je dier zomaar even dumpt om een lulsmoes zoals geen tijd meer bijvoorbeeld. Je kinderen slapen toch sávonds? Kun je dan toch tijd besteden aan je huisdier? Overdag kun je je huisdier toch betrekken bij je kinderen? Zo leer je je kinderen ook om respectvol met dieren om te gaan. Maar goed, aan de andere kant heb ik liever een advertentie hier dan vastgeknoopt aan een boom
Is het misschien een idee om "te koop aangeboden" (en gevraagd) te splitsen in 2 delen: baby/kind gerelateerd en overige?
Te koop is te Te koop toch??? Dus wat je aanbied hoeft niet zwangerschap/kind gerelateerd te zijn volgens mij... En als iemand het nodig vind om een dier aan te bieden, ja dan is dat zo, moeilijk te controleren of de beweegreden daartoe echt is! Als je in de dierenwinkel een kitten koopt kost het ook geld en "koop" je ook een dier.... alleen i.p.v van een normale winkel, is dit een i-winkel...
ik zie het probleem ook niet zo. er zijn topics die ik minder geplaatst en veel irritanter vind, maar ja, als andere mensen er wel blij mee zijn ben ik ook weer blij.
ik stoor me er ook gigantisch aan. zeker als mensen met een k.t smoes aankomen. zal geen voorbeelden noemen maar lees de topics maar. ik ben het er mee eens dat er geen levende wezens te koop moeten worden aangeboden. zelfde als dat ook niet mag op een rommelmarkt bv. zet het dan op marktplaats of op speciale sites die daar voor zijn. en dan dat gezeur van dan moet je het topic niet lezen... nou als ik zoiets zie wil ik heel graag de reden weten waarom een beest weer wordt gedumpt. das mijn goed recht. ik wil nog wel zeggen dat als er echt iemand allergisch is voor het beest het een heel ander verhaal wordt maar dan nog niet op zp!!
Toevallig, ja echt toevallig want ik kom eigenlijk nooit in de topic te koop aangeboden , want kijk daarvoor op een andere internet site maar kijk vandaag wel en dacht bij mezelf: Hmmm apart vind het eigenlijk niet kunnen. Sowiezo ga ik anders met dieren om ....als de meeste mensen en vind het daarom moeilijk (lees niet leuk) om te zien dat ze als meubilair verhandeld worden, maar ik had ook echt zoiets van levende wezens zouden niet verhandeld/aangeboden moeten worden op een site als dit. Dat is mijn mening! Ik begrijp de ergenis wat anderen hierbij voelen/ervaren, want ik heb het ook! Mirre
vind het ook niet kunnen.. doe zoiets op marktplaats of zet het i nde krant ofzo. niet op een zwangerschapssite8)