nu nog recht op de postcodeloterij prijs?

Discussie in 'De lounge' gestart door RoGiJuLi, 6 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Zonet kwam ik erachter dat wij nog steeds meespelen met 2 loten op onze oude postcode (vanaf 1997 tot aan nu).
    Echter is hier in 2007 een wijkprijs op gevallen van 1250,- per lot (toen waren we al verhuisd).
    Volgens de site worden prijzen automatisch bijgeschreven maar wij hebben niks gekregen.
    Het gaat dus om een totaalbedrag van 2500.

Zouden we hier nu nog recht op hebben???

Ps, heb ze al gemaild net.

2. jomidi

jomidi Bekend lid

13 okt 2010
    904
    1
    0
    Volgens mij is het een jaar na de bekendmaking niet meer geldig, maar weet eht neit zeker. Wel zuur zeg.

3. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Zou t niet weten maar ik hoop voor jullie dat jullie t alsnog krijgen!!

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Tja ik hoef niks te doen om een geldprijs te innen. dat moeten zij binnen 6 weken zelf overmaken...
    Dus als zij daar in fouten maken is dat niet mijn schuld toch?of denk ik te simpel?

5. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Nee, dat vind ik ook! Maar misschien gaan ze flauw doen omdat je daar niet meer woont? Ik weet het niet hoor, maar zulke bedrijven kennende.

6. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Volgens mij maakt het niet uit op welke postcode je meespeelt. Er belde laatst zo'n miep dat ik met twee gratis loten mocht meespelen. Ze zei zelf dat ik dan mooi m'n kansen kon spreiden door ook bijvoorbeeld op het adres van m'n ouders mee te spelen.

@TS hoop dat ze eerlijk zijn en je alsnog het geld uit gaan keren. Lekkere meevaller zo voor de vakantie :D

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Ik woon nu op een adres met dezelfde postcode cijfers , alleen andere letters ;););)

Ach... ik hoor wel wat ze zeggen morgen. ik ga ze toch ook maar ff bellen.

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht

Ja idd....en die meevaller komt dan goed uit zo voor euro disney ;)

9. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

10. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
  11. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    5 jaar na dato? KOm je er nu pas achter ofzo dat er toen een wijkprijs geweest is?

12. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

nou na 5 jaar durfde ik daar niet meer om te vragen geloof ik

13. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    nee dat bedoel ik eigenlijk ook haha

14. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Eerlijk gezegd check ik ook niet of er zo'n prijs op gevallen is. Ik ga er ook vanuit dat het automatisch bijgeschreven wordt.

Ik zou er dus rustig nog om durven vragen, ook al is het vijf jaar terug. Wie weet hebben ze een fout gemaakt en krijg je alsnog dat geld. Hoe lekker is dat?

Niet geschoten is altijd mis, dus....

Ts, ik hoop voor jou dat het idd een foutje is geweest en ze het alsnog aan je overmaken.

15. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Nou het gaat om een hoop geld dus ik zou het ook gewoon proberen ook al is het 5 jaar geleden. Zou toch mooi zijn als je alles of wellicht nog een gedeelte zou krijgen.

16. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Proberen kan altijd, dus dat zou ik ook zeker doen. De kans dat je je geld nog krijgt is denk ik erg klein, prijzen moet je binnen een jaar opeisen anders vervallen ze, dus ik denk dat dit daar ook onder gaat vallen. Ook al storten ze het normaal op je rekening, ook aan jullie is natuurlijk de taak om op te letten of je het daadwerkelijk krijgt. Ben erg benieuwd wat ze hiermee doen.

17. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Ik weet dat omdat ik een half jaar voordat die prijs viel (naar mijn idee) had opgezegd .. ik speelde mee met 1 lot en mijnman met 2.
    blijkbaar is dus alleen mijn deelname beƫindigd en niet die van hem.
    Omdat mijn zus ook in dezelfde postcode woonde wist ik van die prijs (van toen) en kon mezelf wel voor mijn kop slaan dat ik (dacht ik) had opgezegd.

Gisterenavond had ik een rustig moment voor de administratie en zag ik tot mijn verbazing dat wij de afgelopen 2 jaar (verder kon ik niet kijken) gewoon maandelijks nog hebben betaald op mijn mans naam voor 2 loten.
    Normaal controleer ik alleen grote afgeschreven bedragen om te checken of het klopt ;)

Toen ik dit gisteren aan hem vertelde, riep hij gelijk dat over die wijkprijs toendertijd.
    Ik ben dus gaan googlen wanneer dat toch was en zag dus dat het in 2007 was.

Maar nooit geschoten altijd mis ... dus ik ga er alles aan doen om het alsnog te krijgen.

18. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Maar wat als je van mening was toen al te hebben opgezegd (zie mijn bericht hierboven) en dat dus blijkbaar door hun niet goed is verwerkt ... als ik denk niet meer mee te spelen, kan ik het ook niet binnen een jaar opeisen, want dan ben je van mening niet meer mee te spelen.

19. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

zou wel lekker zijn :D

20. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    ik ben benieuwd hoe dit afloopt!
    ik denk dat je nog steeds recht heb op je prijs...ik ga dit topic ff volgen :)

Deel Deze Pagina