stappen als 30 plusser, waar??

Discussie in 'De lounge' gestart door miekie82, 25 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Even een lekker luchtig onderwerp!
    Ik vind het soms heerlijk om af en toe lekker te gaan stappen, gewoon even goed dansen en lol maken met vriendinnen.

Maarja, ik ga natuurlijk niet meer tussen de 16 jarige staan.

Dus vandaar mijn vraag, waar ga jij als 30 plusser stappen? En dan heb ik het niet over de kroeg, maar gewoon heerlijk dansen/uit je dak gaan.

Noem jou favoriete tent of feest!

2. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Klinkt goed!! Ik lees mee :D

3. Amethist

Amethist Niet meer actief

Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ik voel me echt zo'n bejaarde als ik tussen al die 17-jarige sta ;).

4. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Naar clubs waar de leeftijdsgrens minimaal 23+ is. Ik ga vaak naar Cinéma in Rotterdam.

5. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    precies!
    afgelopen weekend was ik op een 90ties feest in ahoy, was echt top! Liep van alles rond, van 18 tot 50! Maar de meest van mijn leeftijd en dat was gewoon weer even ouderwets stappen!

6. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Vriendin en ik gaan liever op vrijdag. Dan is het wat minder druk en het publiek vaak wat ouder.

7. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Als ik ga stappen is dit vaak op vrijdags, publiek is dan meestal al wat ouder.

Ben in Dubai is een super gave lounge/club geweest waar min leeftijd 25 jaar was. Wou dat we hier in NL van dat soort clubs hadden! Lekker eten, drinken en daarna nog dansen, ideaal!

8. Porsche

Porsche Niet meer actief

Bij ons in de stad zijn er café voor jongeren de 20e rs en dan de 30ers etc ...
    Bij ons in de stad zou je dan na ren bepaald café moeten gaan heel gezellig ...

Ongelooflijk ik zit me te bedenken dat ik dan naar het café van de 30ers zou moeten
    AHHHHHHHH

9. Willes

Willes Fanatiek lid

14 nov 2006
    1.127
    70
    48
    Google maar eens op thirty dancing. Zij organiseren dansfeesten met lekkere jaren 80-90 muziek op verschillende locaties in het land voor 30-plussers (minimum leeftijd is 27 jaar, voor als je nog iets jongere vrienden hebt;)). Vind ik persoonlijk altijd erg gezellig. Er hangt dan een heel ontspannen sfeertje.

10. tuc

tuc Niet meer actief

Hier in de stad hebben we een gezellige tent die 25+ is

11. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Ik ga vaak naar housefeesten en dan kijk ik op djguide wat de gem leeftijd schatting is wat gaat komen. Ook zie je het wel aan welke dj draait. Toen ik vorig naar bij Eric Morillo was in The Sand (normaal jonger publiek) Amsterdam was het bijna allemaal 30+

12. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Oja, en aan de ticketprijs. Hoe goedkoper hoe meer jonger publiek. Wel wat house enzo betreft. Kaartjes die 40 a 50euro kosten, daar komt ook wat meer volwassen publiek.

13. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Ik ga vaak met vriendinnen naar een vrijdagmiddag borrel. Worden 1 keer per maand georganiseerd en zijn in bijv leiden en Rotterdam. Begint om 5 uur en eindigd om 11 uur. En als het afgelopen is, heb je echt het gevoel dat het 3 uur snachts is. Gewoon een goed feestje, goede muziek en niet te jonge mensen. Enige nadeel is dat het erg zien en gezien worden is.
    Was van het weekend bij het 90s feest in Ahoy met een hele groep, dat is dan ook leuk, maar meer omdat het gewoon leuk is om met de vriendengroep op stap te zijn. De muziek vond ik dan weer minder en das ook een belangrijke factor.
    Vroeger stond ik 2 keer per week in het feestcafe, nu 1 keer in de 3 maanden :). Maar die vrijdagmiddag borrels houden we erin!

14. Petra82

Petra82 Fanatiek lid

10 jul 2008
    1.619
    1.332
    113
    Westland
    Crazy Pianos in Scheveningen (vooral op de vrijdag), heel divers publiek, geweldige muziek, altijd feest!

15. nadien1988

22 jan 2014
    37
    0
    0
    Zuid Holland
  16. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    thx meiden! Hier kan ik al wat mee. ik vind juist de 90ties feesten wel leuk, leuke dansmuziek!

www.90snow.nl net gevonden, leuk!

ik hoef niet elke week op pad, maar om de maand! jawel hoor! heerlijk!

17. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Ik lees ook mee!

Ben zelf ook gek op jaren 90 feestjes maar ook op caribische muziek.

18. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Meestal ga ik naar de wat duurdere feesten, dat scheelt al een hoop klein grut.
    En in mijn eigen stad weet ik wel waar de "ouderen" zich ophouden.

Maar laatst een weekendje Maastricht gedaan en we zijn gewoon een kroeg ingelopen. En alle leeftijden waren vertegenwoordigt, mijn jongere nichtjes hadden er kunnen rondlopen, maar mijn ouders had ik er ook kunnen tegenkomen. Goede sfeer en geslaagd.

Deel Deze Pagina