Net eten besteld bij de Chinees(via internet). Door een fout(4e x al!) hebben ze bij ons oude adres bezorgd. Deze bewoners hebben het eten gewoon geaccepteerd. Zou jij eten accepteren en opeten dat verkeerd bezorgd is en dus niet van jou is? Na 1.5u wachten op ons eten heb ik de Chinees maar ff gebeld waar het blijft. Ze zei dat het allang bezorgd was en gaf ons het oude adres door waar wij al een jaar niet meer wonen. Gewoon uit nieuwsgierigheid, kan je hier iets mee? Eigenlijk is het een diefstal ookal gaat het om voedsel. Niet dat ik stappen ga ondernemen want we hebben gewoon nieuw eten bezorgd gekregen op het goede adres Zouden jullie het eten accepteren? En als jouw eten al 4x bij ander huis bezorgd word, zou jij dan naar je oude adres gaan om verhaal te halen of ies anders doen?
Zolang we wel uiteindelijk ons eten krijgen zou ik er niet veel mee doen. Behalve dan zelf extra opletten dat ons adres klopt en waar nodig dit even controleren door te bellen. Zou me geen 4x gebeuren denk ik zo hihi
Hmm.. Als ze vanuit mij dan het eten ook nog s naar jullie moeten brengen is het toch koud etc. Fout van de Chinees, ik zeg lekker opeten en het bedrijf maakt het voor jullie lekker overnieuw met wat extra's of een dikke korting! (Wat ben ik erg)
Nee ik zou het niet accepteren. Ik vind het echt asociaal om het wel te doen en ik vind het een vorm van diefstal. Ik zou ook geen verhaal gaan halen. Zonde van mijn tijd en energie. Ik vind dat de Chinees dit hoort te doen. Daarvan wordt immers gestolen. Ik zou wel kijken of ik de fout een volgende keer zou kunnen voorkomen. Irritant namelijk dat je zo lang op eten moeten wachten. Wiens zijn fout is dit? Van de Chinees? Bestelsite? Jullie fout?
Zou de volgende keer niet meer digitaal betalen maar pas bij de deur. Dan zullen die andere mensen het ws ook niet aannemen. Erg gek dat die mensen eten aannemen dat ze niet bestelt hebben. Hoe kan het trouwens dat het al 4x is fout gegaan?
Het is fout van de Chinees want ik check mijn adres altijd dubbel(irritante tik om alles meerdere keren te conttoleren) restaurant geeft ook toe dat het hun fout is rn is verbaasd dat het nu voor 4e x al fout is gegaan.
Ze hebben hun systeem op tel nr gerangschikt. Bij mijn tel nr staan in hun systeem 2 adressen en het oude adres als eerst. Heb het bij thuisbezorgd.nl allang veranderd maar t restaurant blijft het oude adres gebruiken, hoe vaak ik ook tegen ze zeg dat het oudr adres niet klopt. Ze kijken dus naar het adres wat vermeld staat bij tel nr, en niet wat je tijdens de bestelling heb opgegeven bij adresgegevens
Chinees niet, want man lust het niet en ik word er vreselijk ziek van. Denk iets anders ook niet snel of de Griek moet al aan de deur staan....
De eerste keer zou ik het misschien nog overwegen om 't op te eten, maar de tweede, derde en vierde keer zou ik mij toch vragen beginnen te stellen. Ik bestel werkelijk nooit afhaaleten dat gebracht wordt, dus ik zou me rot schrikken als er ineens zo'n man aan de deur staat. (De chinees zit hier 5 minuten fietsen vandaan, dus die 1 keer per jaar dat we chinees eten van een echte chinees - meestal kook ik zelf - bestellen we telefonisch en halen we het zelf af.)
In dat geval vind ik het gewoon een stomme Chinees. Ik zou er zelfs niet meer bestellen. Ik zou het vervelend vinden dat ik tot vier keer toe geen eten krijg en erachteraan moet bellen.
Nop idd, dit was ook idd laatste keer voor ons. Om elke keer 2u op je eten te moeten wachten sux. Deze keer aten de kids niet mee maar leg een hongerig kind van 2 maar uit dat ze ff 2u moet wachten. Die gilt alles bij elkaar. Afgelope keren hebben de kids brood gegeten omdat t steeds zo lang duurde. Maar tis nu klaar met dat restaurant. Word er beetje moe van
Ik zou het de eerste 2 keer niet aannemen maar de 3de en 4de keer wel hoor.. moeten ze maar opletten!
Nee zou het terugsturen. Dan heeft de chinees ook door dat er iets niet goedgegaan is. Tenminste dat hoop ik dan maar.
Ik vind het best asociaal van de nieuwe bewoners van jullie oude adres. Zelf zijn wij een aantal maanden terug verhuisd en inmiddels ben ik er achter dat als je in bepaalde navigatiesystemen een willekeurig huisnummer in dezelfde postcode opgeeft, de navigatie bij ons adres zegt bestemming bereikt. Zo heb ik al meerder pakketjes aangeboden gekregen voorandere huisnummers, puur omdat de chauffeur niet verder controleert of het huisnummer klopt (en ja ons huisnummer is duidelijk zichtbaar). Als iemand hier aanbelt met een pakketje, maaltijd of boodschappen (appie) dan vraag ik eerst voor welk huisnummer het is en geef ik daarna aan dat de bewoners van dat huisnummer het vast niet leuk vinden als ik het pakket/eten/de boodschappen hou. Meestal valt het kwartje dan wel. Maar het zou echt niet in me opkomen om het echt te hoiden. Iemand anders heeft er voor betaald, dus het is gewoon diefstal, (nou ja, vervreemding/verduistering waarschijnlijk)
Ik vind het zo gek!! Ik zou meteen zeggen dat ik niks besteld heb, dan krijg je het eten vast niet van die bezorg chinees!! Dus ze staan gewoon te liegen. Rare mensen. Vind het asociaal!
Heel asociaal. Snap niet dat je eten accepteert dat jij niet besteld heb. Is toch vreemd als je steeds eten krijgt terwijl je van niks af weet waar het vandaan komt komt
Bizar, ik zou vol verbazing zeggen dat wij niks besteld hebben. Ik zou het niet aannemen en zeker niet opeten.