Ik vindt de biologische pindakaas van de AH heel lekker en de 100% naturel pindakaas, ook van de AH. Van de Ekoplaza heb ik altijd de naturel van Horizon.
Van horizon met zeezout of die met rozijnen, die vind ik allebei erg lekker! Wel goed roeren anders eindig je aan het einde met hard cement
Oh wij hebben ook de 100% pindakaas van de AH, die is niet bio, maar wel lekker. Vooral die met stukjes. Terra Sana heeft ook met stukjes. Mjam.
De 100% pindakaas van de AH, daar zit tenminste geen overbodige troep in. In de biologische van de AH zit dat wel.
Ik heb de pindapasta van body & fit shop. Geen idee of hij helemaal biologisch is maar je moet echt eerst die olie er door roeren zeg maar. Edit: zonder extra toevoegingen en dergelijke. Je hebt naturel en crunchy. Naturel Pindapasta - Body & Fit Superfoods | Body & Fitshop Naturel Pindapasta Crunchy - Body & Fit Superfoods | Body & Fitshop En ik zie nu deze nog, nooit geprobeerd maar die andere zijn zeer lekker dus deze vast ook. Powerbutter - biologisch - Body & Fit Superfoods | Body & Fitshop
Ik heb altijd de Horizon naturel pindakaas van de EkoPlaza (ben echt grootverbruiker). Andere notenpasta's heb ik vaak van Bio Today van de AH.
Die van de jumbo! Die zijn voor kindjes vanaf 8 maanden (als in, het staat op de baby afdeling) maar oh zoooo lekker. Smaakt tenminste echt naar nootjes! Zal zo een link zoeken Edit: deze dus De Kleine Keuken Biologische Pindakaas Vanaf 6 Maanden 250g - Babybroodbeleg Ze hebben ook appelstroop en chocolade pasta. Ik ben verslaafd 😍
In de meeste gewone zit gehard palmvet en suiker. (En gezien dl nogal veel pindakaas eet...Kreeg iig biologische geadviseerd door mijn dietiste.)