Herkenbaar. Toen ie klein was vind iedereen hem wijs en werd hij ouder geschat en nu juist andersom. Als hij in de maxicosi zit is dat zo. Daarin lijken ze klein. En als je dan een lichtgewichtje ipv een dikkop hebt dan ogen ze gelijk heel mini. De mijne is gemiddeld lang (ongeveer 74 cm) maar ook erg licht. Denk nu net aan 8 kilo of net eronder. Als hij in de buggy zit dan hoor ik het echt nooit
Herkenbaar met ook een heel klein en fijn meisje. Gecombineerd met een hele snelle motorische ontwikkeling kregen we echt allerlei opmerkingen. Ze was met 1 jaar 68 cm en zat dus in maat 68 met 2 jaar in maat 74/80 en nu met 2,5 in 80/86.
Heel herkenbaar. Ik word vaak raar aangekeken dat ik 'zo snel alweer op de been ben'. Haha N. is alweer 3 maanden. Achja, ene oor in en het andere weer uit!
Inderdaad een fijn popje!! Niks mis mee ! Zolang ze mooi haar lijn volgt, zou ik me er niks van aantrekken. Mensen zeggen toch altijd dingen, of ze zijn te klein, te groot, te dik etc... Dus probeer het commentaar langs je heen te laten glijden (ook al is het soms moeilijk ) Toen mijn meisje 6 maanden was, zat ik op een verjaardag met haar op schoot. Ze zat lekker rond te kijken, helder uit haar oogjes te kijken. Toen kwam er een baby van 3 maanden, die was al groter dan mijn meisje 😳!! Wow.. Mijn mopje 65 cm en 6300 gram. Dat mannetje was 70 cm en 7700 gram.. Ze zei oh onze babys zijn even oud.. Haha.. Ik zei nou die van mij is iets ouder !! Hihi.. Ook een heel verschil in interactie.. Het mannetje hing nog in mama's armen, terwijl mijn meisje bij mij op schoot zat. Maar goed.. Beide niet erg, vond het wel komisch.. Maar ik vond die baby dus heel groot.. Haha..
Hier precies andersom met onze oudste, hij wordt altijd ouder geschat en mensen hebben een hogere verwachting van hem. Gelukkig kan hij nu redelijk goed praten en kletst hij wat af, maar voor die tijd keken mensen mij regelmatig vreemd aan. Nu krijgt hij regelmatig de vraag of hij een dagje vrij is van school... Uhm, hij is net drie, dan gaan ze nog niet naar school en peuterspeelzaal is niet iedere dag... Ach ja, zoveel kinderen, zoveel verschillen. Geen enkel kindje is hetzelfde.
Hier ook een klein meisje. Is nu met 20 maanden 78 cm en 10,5 kg. Ze is een goede en snelle prater dus dat geeft inderdaad wel eens opgetrokken wenkbrauwen. Ik moet zeggen dat ik die kleintjes juist heel schattig vind en ik heb altijd zoiets van laat ze maar kletsen. Mensen hebben toch altijd wel ergens een mening over. Te groot of dik is raar of klein en iel ook. Mijn meisje is klein maar best stevig, is ook niet goed. Oftewel: het is nooit goed.
Elize heeft 2 nichtjes die jonger zijn dan haar. ze zijn 2 en 3 maanden jonger, en beide een stuk zwaarder en het nichtje va 2 maanden jonger is ook groter en het nichtje van 3 maanden jonger is ongeveer even groot maar weegt meer dan Elize.