wel of geen voetenzak voor maxicosi

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door nancy1981, 14 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nancy1981

nancy1981 Fanatiek lid

22 mrt 2007
    1.823
    0
    0
    helmond
    wij hebben een maxi coisi cabro fix besteld by babydump maar hier waren geen voetenzak voor deze maxicosi verkrijgbaar vandaar dat we hier ergens anders voro wilde gaan kijken.
    maar we vragen ons af of dit eigenlijk wel nodig is
    ik ben in oktober uitgerekend
    maar als je het kindje gewoon aankleed en een jasje aan trekt is dit niet voldoende ?

2. anouk31

anouk31 Bekend lid

22 nov 2006
    590
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Zuid Limburg
    Vreemd.. wij hebben ook een maxi cosi cabrio fix bij babydump gekocht. En daar hebben we wel een voetenzak bij kunnen kopen.

Het kindje ligt stil en dan kan het toch wel koud zijn, vandaar dat wij de voetenzak wel hebben gekocht.

Nu ben ik in juli uitgeteld en zal ik het in het begin niet veel gebruiken. Als het kouder is 's avonds gebruiken we gewoon een dekentje of handdoek.

3. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik zelf ben in september uitgerekend en heb er wel een gekocht, dit omdat ik hem ook buiten wil gaan gebruiken op een Quinny onderstel en de kleine zo dus door de kou heen moet. als je hem alleen in de auto gaat gebruiken dan lijkt mijn het niet nodig en zou een jasje genoeg bescherming bieden

4. Andrea mv Ryan

Andrea mv Ryan Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.052
    0
    0
    Groepsleidster kinderopvang
    Noord-Brabant
    Bij de 1e niet gebruikt. Hij is in november geboren. Toen kreeg hij een jasje aan en een dekentje over zich heen.
    Nu heb ik er wel 1 2dehands gekocht. Dit omdat het toch wel makkelijk is om je kindje erin te leggen en niet eerst een jasje aan te hoeven doen.

5. Patricia1980

Patricia1980 Bekend lid

11 dec 2006
    504
    0
    0
    Ik heb geen voetenzak bij de Maxi-cosi gekocht, wel een dekentje.
    Achteraf ben ik blij, want Alyssa is 1 januari geboren, maar echt koud is het niet geweest. Heb het dekentje ook bijna niet gebruikt.

6. Robyn

Robyn Bekend lid

23 mei 2006
    732
    0
    0
    Ambtenaar
    Naarden
    Ik heb heel erg veel plezier gehad van mijn voetenzak. Fab is in december geboren en kon zijn temp. nog niet goed op peil houden. Die voetenzak was echt een uitkomst.

7. CreaLinda

CreaLinda Bekend lid

31 mrt 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    Wij hebben er wel 1 gekocht. Beter mee verlegen dan om verlegen.

Bovendienwas het een goed compromis, want manlief houd niet zo van hele vrolijke maxicosi's en ik vond die bruin/oranje zo gaaf. Nu is het een zwart/grijze maxicosi geworden met een metallic rode voetenzak. Toch een beetje vrolijk.

LInda

8. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik heb onze voetenzak veel gebruikt deze winter. Ik had een Wallaboo, en ze lag er heerlijk in. Zonder zak is echt te koud, zeker als hij pasgeboren is. En je zult er toch nog wel eens mee weg moeten als hij/zij een paar weken oud is denk ik.

9. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Welke kleur maxicosi heb je gekocht?

10. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Ik was vorig jaar september uitgerekend en wij hadden ook een voetenzak erbij, heeeel veel plezier van gehad, Ok, je kunt je kindje ook een dikke winterjas aan doen, maar dat zit misschien niet zo comfortabel als een dik vestje én een voetzak, het is lekker warm voor je kindje en handig, vind ik!
    Succes ermee!

Groetjes Niki

11. missgwen

missgwen Bekend lid

23 apr 2007
    775
    16
    18
    aan het water
    ik heb er geen gehaald
    en mijn zoontje is in november geboren heb de momenten dat hij op het onderstel kwam gewoon een dekentje gebruikt aangezien hij voornamelijk voor in de auto werd gebruikt
    en heb er geen spijt van gehad

12. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Fynn is van december en daarom had ik em wel aangeschaft. Heb er echter amper gebruikt van gemaakt aangezien ik met wandelen altijd de bak heb gebruikt. Maxi cosi alleen in de auto. Een dekentje was net zo handig geweest. Achteraf dus zonde van het geld.

13. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ik zou als je in oktober zo vlak voor de winter uitgerekend bent absoluut een voetenzak erbij kopen! Joey is in augustus geboren... hij heeft de eerste maanden geen voetenzak nodig gehad, maar vanaf oktober toch echt wel hoor! Het is veel te koud voor zo'n kleintje met alleen kleertjes... vind ik!

Deel Deze Pagina