hallo, wij zitten sinds 1 maand in de mmm na 20 mnd proberen zonder resultaat. Ik zou het fijn vinden om ervaringen met jullie te delen. liefs trotse moeder
Hoi, ik zit er bijna helemaal in: een jaar bezig, naar de HA geweest, zaad laten onderzoeken (was matig tot slecht), over paar weken weer laten onderzoeken en in december naar de fertiliteitsarts. Vind het best spannend allemaal en weet niet wat ik kan verwachten maar ik hoop dat dat snel ean baby is haha!
wij zitten ook in de mmmm, nu na 12 rondes nog steeds geen baby'tje en toen ik ongi werd had ik niet meer. huilen huilen huilen dit kwam ook door de stress van mij oog maar met dit als toetje erbij hou je het even niet meer. wij hebben 16 dec en afspraak, en heb 3 dec mijn ei hopelijk kunnen we deze maand nog gericht ermee bezig zijn. en hopen op een kerst kadootje. maar net als jij zien we het even niet meer zitten echt in mineur, hopelijk na mijn ongi krijgen weer moed om door te gaan. moed moed moed moed en hopen voor het beste dat is het enige wat we kunnen doen, we komen er wel xx
Ook wij gaan binnenkort de mmm in. Ben al een tijdje gestopt met de pil en heb na 114 dagen een beetje bruin/rood verlies gehad. Tot op heden nog steeds niet, behalve 24 uur per dag, 7 dagen per week ovulatiepijn wat heel erg vervelend aan het worden is Op 31-12-2009 hebben we een afspraak bij de gyn. Helaas is de wachttijd hier in het ziekenhuis 8 weken :x Maar we laten 's avonds gewoon de glazen klinken op een superjaar in 2010
Wij zitten sinds mei in de mmm, hebben eigenlijk al alle onderzoeken gehad, geen afwijkingen gevonden dus nu tot maart 2010 zelf proberen en dan gaan we weer richting gyn.
ook ik zit in de mmm mei 2009 voor eerst naar fenitiviteidsverpleegkundige en gynacoloog moest beetje afvallen en erna bbegonnen met clomid 50 deed niks toen clomid 100 ei groeide ggoed maar bleek clomid resustand nu spuiten gehad en tot vrijdag wachten hopelijk wordd ik dan niet ongesteld maar ben er bang voor zaad is goed alleen ik heb zelden of nooit een eisprong
Ik had ook al dit soort topic geopend maar geeft niet http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/174254-wie-jaar-voor-eerst-naar-ha.html
Hoi meiden, Misschien stomme vraag maar wat betekend mmm? Morgen belt de huisarts mij terug en kan ik een afspraak gaan maken in het ziekenhuis. Meiden ik wens jullie allemaal heel veel geluk toe...dat lange wachten valt allemaal niet mee en mensen zien vaak niet aan de buitenkant dat je allang bezig bent wanneer men vraagt: En jullie nog geen kinderwens...???:x Om gek van te worden. Sterkte liefs Lilly
Lilly waarover gaat de HA je bellen als ik vragen mag?? Waar in het ziekenhuis ga je een afspraak maken
Hoi Susan, jij hebt snel een afspraak, soms lees ik wel eens dat je 8 weken moet wahcten. Succes meid met de onderzoeken, uitslagen en tevens door klussen thuis.
Mijn Ha wilde helemaal niks zelf doen laat alles aan de Gyn. over. Hij heeft alleen mijn templijsten bekeken. Wij kunnen gelukkig al super snel terecht idd. Ik bedoelde eigenlijk welke afd. maar naar de Gyn dus begrijp ik
Wat doet die precies als ik vragen mag?? Heb je al keer een afspraak gehad dan of is dit de eerste keer dat er gekeken gaat worden waarom het niet lukt
Maar omdat ze zelf nieuw in de praktijk is en ik ook ivm verhuizing weet ze niet hoe de gang van zaken gaan, vandaar dat ze morgen terug belt en dan weet ik ook meer. Ik heb zelf al aangegeven dat ik liever meteen naar zkh ga. Ik vind het ook wel beetje eng allemaal...en spannend, Ik en mn vriend houden de moed erin dat het ons toch nog spontaan gaat lukken...
Zie net dat jij al zwanger bent geweest. Wij nog helemaal niet en aangezien mijn onregelmatige cyclussen stuurde de HA mij zo snel door.
Ik heb eigenlijk nog geen idee wat er gedaan wordt. Denk eerst gesprek, bloedonderzoek en van mn vriend zaad onderzoek. Maar eerst belt HA morgen en dan afspraak planenn zkh en daarna weet ik ook meer. Heb wel op site zkh gekeken en daar kun je folders downloaden