De mmm in

Discussion in 'Zwanger worden' started by Mizzy1982, Mar 30, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

Aug 25, 2009
    1,660
    1
    0
    Oudenbosch
    Gisteren moesten we terug komen bij de gyn. 1 en 15 maart was mijn bloed geprikt en daaruit bleek dat ik geen eisprong heb gehad. Terwijl er 22 feb wel een eitje groeide in mn linker eierstok.
    Omdat het bloedverlies nog steeds om de raarste tijdstippen is heeft hij ook gekeken of er niets afwijkends in mn bloed is te vinden. Nee was het antwoord. Ik maak wel FSH aan maar niet voldoende om een ei te doen laten springen. Dus hij zei: druk op de ketel, en omdat we dus niet weten wanneer ik ongesteld wordt (vanwege dat vele bloeden) beginnen we met Provera om een menstruatie op te wekken.
    Dag 3 van het bloeden moet ik beginnen 5 dagen Clomid50 te gaan slikken, en een afspraak maken voor folikelmeting op dag 12 a 13.
    Ik vind het reuze eng en spannend allemaal. Wie kan mij wat meer info geven.
    xxx

2. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Wat balen dat jullie in de mmm zijn beland.. Ik heb geen info voor je maar ik wil je wel succes wensen!

3. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Er is een apart topic over de MMM. Ik zou daar je verhaal neerzetten....

4. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Ik slik al voor de 3e ronde clomid :)
    De 50mg sloeg bij mij niet aan, kreeg dus geen eisprong daarop en ging daarom over op 100mg. Hierop heb ik afgelopen ronde eindelijk een eisprong gehad! Deze ronde zit ik alweer op dag 23 van mn cyclus en ga morgen bloed laten prikken op progesteron om te kijken of ik weer een eitje heb gehad :)
    Ik heb nog geen folikel metingen, mijn gyn begint daar pas na 3 maanden aan (komende ronde dus)...

Ik snap dat je het allemaal spannend en eng vind! Toen ik er mee ging beginnen vond ik dat ook heel erg, en vooral toen ik het nieuws kreeg op de 50mg geen eisprong te hebben gehad was ik ook heel erg verdrietig! Gewoon ook door de spanningen en omdat ik mijn verwachtingen heel erg hoog had gelegd...

Nu ondertussen heb ik de rust weer gevonden, voel me goed...
    De bijwerkingen van de clomid die ik heb zijn:
    - af en toe wat hoofdpijn
    - flikkering van licht (vooral als ik in eens naar een lamp of naar buiten kijk)
    - Drukkend gevoel in mn onderbuik voornamelijk rechts, dit is nu al ruim een week zo en volgens de gyn hoort dat bij de clomid.

Verder voel ik me eigenlijk wel goed :)....
    Afgelopen zondag tijdens een musical flink zitten huilen tijdens elk liedje (en aangien dat er erg veel zijn in een musical...:)) omdat ik het allemaal zo mooi vond :p haha gekke ik... zo zit ik normaal niet in elkaar :)

Naja ik hoop dat het snel raak mag zijn voor je met behulp van de clomid :)

5. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

Aug 25, 2009
    1,660
    1
    0
    Oudenbosch
    Bedankt voor de lieve reacties!

En bedankt flippo voor je verhaal, ik moet nu eerst ongesteld worden van de provera en dan met de clomid beginnen. Het is goed om te horen van jou (al vind ik het vervelend voor jou hoor) dat de 50 niet aansloeg want dan kan ik daar alvast een ietje pietje rekening mee houden. Duim duim dat deze eisprong van jou een zwangerschap tot gevolg heeft. Succes meis en bedankt

Share This Page