Weet je wat ik ook heel irritant vind? Iemand in die mij heel goed kent en dicht bij me staat, een vrouw, die vind dat mijn buik nog nergens te bekennen is (ben nu bijna 20 weken zwanger) maar dat ze wel vindt dat ik een dikkere kont heb gekregen dat dat alles daar aan zit! Kan ik dus niet uitstaan he?! Zouden die mensen dan zelf iets niet kunnen hebben? Ze heeft zelf notabene al 2 (oudere) kinderen. Kari (Grrrrrrrrr)
Jaaa dat is hier ook heel erg. Als je eenmaal zwanger bent of een kindje krijgt dan tel je pas mee hier in de buurt.
Ik ben zo iemand die naar andere vrouwen kijkt die zwanger zijn. Maar dan met de gedachte "Had ik maar zo'n zwangere buik"
Maar ik vind het vooral de manier waarop mensen kijken. Sommige kijken, en lachen,zo van "wat leuk voor je". Maar je hebt ook van die mensen die dom of zelfs hatelijk kunnen kijken. Ik heb dit vaak als ik mijn honden uitlaat, dan kunnen ze echt zo kijken van " moet je die zien, 2 van zulke honden, en dan moet ze nog een kindje krijgen". Terwijl ik superlieve honden heb, die dol zijn op kinderen.
Ik snap wel dat sommige mensen 'hatelijk' kijken. Als je weet hoeveel mensen een miskraam hebben of moeilijk zwanger raken. Ik denk dan ook niet dat het hatelijk is, maar meer dat je hun gevoelens afleest uit hun gezicht. Verder snap ik het wel als je zwanger in de kroeg bent dat je dan bekijks hebt. Persoonlijk voel ik me in een dergelijke (rokerige) omgeving ook niet fijn als ik zwanger ben. Ik heb daar niks te zoeken. Daar kan je best anders tegenover staan, maar ik denk dat daar sommige blikken vandaan komen. Zo vaak zie je geen zwangeren in zo'n omgeving.
Mijn buik is nu net zichtbaar voor de buiten wereld, en dan zie je mensen kijken naar mijn buik en kijken ze vervolgens heel sneu naar mij ! Terwijl ik er rondloop zovan zien jullie mijn buik al ? Sommige denken ook dat als je zwanger ben het een vrijkaart is om te zeggen dat je dik word en dan bedoelen ze niet alleen je buik ! daar heb ik echt een gruwelijke hekel aan ! Gr. Chantal
Wist je dat er t-shirts bestaan met teksten, zoals "Don't touch my belly" Ik zag toevallig vanmiddag een vrouw lopen met zo'n t-shirt. Ik denk dat ik ook zo iets ga kopen. Niks irritanter als mensen die zomaar aan je buik zitten. Gelukkig heb ik er nu nog geen last van, maar het gaat een keertje komen. Moet alleen nog zoeken waar je ze kan kopen