mensen die voor NOD echt nergens last van hadden??

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Berretje27, 4 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Hallo,

ik ben op zoek naar mensen die voor NOD echt nergens tot weinig last hadden...
    dus geen afscheiding... (ik heb dit namelijk nooit, en nu ook niet!)
    Geen innestellingsbloeding gehad...Geen zere borsten...Gewoon nergens last van...

(op een klein beetje buikpijn na dan??) Dat heb ik namelijk wel,...ook beetje ongipijnen maar echt met vlagen...

Misschien kan iemand mij geruststellen ;)

thanx!

2. roy2

roy2 Lid

26 okt 2009
    76
    0
    0
    hoi Berretje,
    hier iser zo een haha. ik had nergens last van behalve ongi krampen.dus ik dacht echt dat ik ongesteld zou worden maar niet dus. en nu al bijna 7 weken. wanneer is je nod?

gr roy

3. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

ik had nergens last van
    kwam hier pas met een week of 5
    maar!! ik had geen ongi gevoel en ook geen innestlingspijn/of bloeding
    en heb 4 dagen voor Nod posi getest

je kan er helaas niks van zeggen of het allemaal tekenen zijn de ene lichaam die laat wel wat merken en de andere lichaam niet en weer een ander lichaam een klein beetje

4. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Ik heb ook helemaal nergens last van ,op wat lichte krampjes en steekjes na ( vanaf zondag)
    Mijn nod is 7 feb
    Vorige ronde had ik echt heel veel kwaaltjes en was over tijd. Toen dacht ik zwanger te zijn ,maar dat bleek niet zo te zijn.

5. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Maandag is mijn nod en ik heb nergens last van, alleen buikpijn sinds mijn ei en sinds vandaag ongikrampen met vlagen,....
    Ik wil nog niet testen want vorige keren had ik wel meer last en toen ging ik testen en was elke keer negatief....
    Maar ik hoor zoveel verhalen over witverlies enzo, en ik heb gewoon nergens last van verder...

6. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Had ik dus ook vorige keren,..en nu niks op de krampjes na....spannend he!!!

7. wonderteam

echt wel en eigenlijk wil ik er niet mee bezig zijn ,maar automatisch gebeurd dat toch weer he :D
    In welke ronde zit jij als ik vragen mag?

8. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    net als jij de 4de ronde....en vorige keren voelde ik veel meer en dacht ik echt zwanger te zijn, nu voel ik weinig, denk dat ongi eraan komt, mar wil zo graag zwanger zijn!!!
    Ik lees ook teveel op het forum enzo hoor, maar goed,....

9. wonderteam

Nou we gaan mooi gelijk op. Ik voel oo idd zo weinig in tegenstelling tot de andere rondes. Ook ben ik er nu eigenlijk van overtuigd dat ik ongi wordt. Hopelijk hebben we toch beiden straks een knaltest :D

10. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    zou wel tof zijn ja een super test...
    jij mag eerst testen,...ga je zondag testen??

11. wonderteam

Zondag testen is wel de bedoeling ,maar als ik me niet in kan houden zaterdag :D

12. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    haha, dat heb ik dus ook,...ik wil wachten tot maandag, maar stiekem zondag misschien al,...
    laat je het weten als je getest hebt???

13. fafje

fafje Niet meer actief

Hier ook!

Helemaal nergens last van gehad dan normaal....uberhaupt pas vanaf 2 wkn overtijd last van zwangerschapskwaaltjes en toen ook pas positief getest...dus ik ken die ongerustheid....

gewoon lekker duimen! en ik doe voor je mee! liefs

14. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    jeetje na 2 weken pas positief getest...Omdat je pas laat ging testen of omdat het eerder elke keer negatief was???
    Ik ga zeker duimen voor mijzelf, en voor iedereen hier die op het wachtbankje zit natuurlijk ;)

15. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

27 okt 2009
    1.608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    Hier ook iemand die nergens last van had.
    Ik teste 1 dag voor mijn NOD positief (blijkt achteraf). Ik ging testen met het gevoel "het zal wel niets zijn, dadelijk naar de volgende ronde na de test"...Verschijnt er binnen 1 minuut al een streepje, ik had het helemaal niet verwacht.
    5 dagen na mijn NOD last van mijn borsten dit heeft 4 weken geduurd, verder ben ik nu nog steeds erg moe maar dat is het dan ook!

dames cus6 met teten zaterdag, zondag of maandag!:D

groetjes DOrianne

16. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Dankje voor je positieve berichtje,...dat geeft mij weer een beetje hoop...;)

groetjes

17. wonderteam

ja laat het zeker weten. Moet jij ook doen he :D

18. fafje

fafje Niet meer actief

Oh sorry meid....heb te snel getypt....nee DACHT dat het 2 weken na nod was...want dacht dat mn nod op 17 dec viel...maar bleek 28e te zijn. (vanwege onregelmatige cyclus)..dus heb op nod positief getest!

Maar dan nog....toen ik dacht dat de 17 e mn nod was....ook toen voelde ik niets ervoor of erna....pas 2 weken NA mn ECHTE nod...ging ik dingen voelen!

Sorry voor de verwarring! liefs

19. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    doe ik zeker...
    ik net al aan mijn vriend gevraagd wanneer hij vind dat we moeten gaan testen,...zegt ie nou gewoon maandag joh,...Ohhh grrrr had gehoopt dat hij zou zeggen, laten we het gewoon morgen proberen,...hahaha
    maar goed, ik wilde zelf wachten, dus moet het proberen vol te houden, maar misschien dat ik het niet meer houdt....dan laat ik het sowieso weten hahaha

Groetjesssss

20. Truusje81

Truusje81 Actief lid

29 dec 2009
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Berretje, ik voelde ook helemaal niks voor mijn NOD. Ik was er van overtuigd dat ik niet zwanger kon zijn. Ik had 2 dagen voor NOD ook wat ongi-krampen, dus ik dacht ook echt dat ik ongi zou worden. Dag na NOD, besefte ik dat ik nog niet ongi was en toch maar een test gedaan. En zie handtekening... Nu enorm gevoelige borsten. AU! ;)

Ik ga voor je duimen!!

Deel Deze Pagina