Ik heb sinds vrijdag onwijs rommelende buik/darmen. Ik dacht eerst dat het van de shoarma kwam, maar het is nu nog steeds, ben ook best winderig :s Alleen weet ik echt niet meer wanneer mijn nod is!!! We willen graag een 2e, maar ik heb het dus niet zo goed bijgehouden wanneer ik voor t laatst ongi was....denk een week of 3/4 geleden... Verder heb ik nergens last van, alleen mijn darmen... Wanneer zou ik moeten gaan testen denken jullie? xxx
he meid! ik zou morgen gewoon een testje halen! 3 tot 4 weken geleden zeg je...tja zou best al kunnen, maar weet je helemaal niet wat je cylcus is? is dit de eerste ronde weer? een testje kan uitkomst bieden! anders afwachten tot ongi.... xxx
Nee weet mijn cyclus echt niet meer, stom hé... Heb 3 mnd geleden mijn spiraaltje laten verwijderen, na 1 mnd was ik 12 dagen overtijd maar niet zwanger Ik denk dat ik tot woensdag wacht....(als t lukt) Ben nu wel wat misselijk, maar ik had gister en vannacht vreselijke hoofdpijn dus dat kan ook wel een na sleep er van zijn....