hai Linda, hier nog geen ongi,...maar ook geen positieve testen,..echt zo vaag, ik wordt gek van mijzelf... Heb wel eens vaker een lange cyclus gehad, maar dan voelde ik neit al dagen van te voren de ongikrampen en die heb ik nu wel elke keer met vlagen,...en dan denk ik, ja nu is het raak hoor en dan nog niks,.. In mijn koppie (zegt mijn gevoel) denk ik dat ik niet zwanger ben...maar krijg toch stiekem hoop nu,...zal dan helemaal tegenvallen als ik straks wel ongi wordt... Ik hou je op de hoogte!! groetjesss
@ berretje he balen zeg, hoop echt op een positest voor je!!! Hier gaat alles zijn gangetje. Erg misselijk. Heb gisteren getest en die knalde eruit! Gelukkig is het rozeverlies sinds vandaag ook weg gebleven.
hey!! Goed zo,..een knaltest,..zoals je vorige week al zei nu ook even voor mij een knaltest regelen he kussssie
Dramaaaaa! Ik kan niet naar de wc,...heb elke keer negatieve testen,..buikkrampen,.. en net op een tampon een heeeeel klein beetje oud bloed en nieuwbloed, maar echt zo groot als mijn pink (vingertoppie) dus even zien of het doorzet,...denk het wel natuurlijk... Wel 4 dagen overtijd,..lekker handig Hoe voel jij je?? Ik blijf je volgen hoor,....!! Kuskus
Het is doorgebroken,...ben nu super ongi... gisteren dus beetje verlies, vannacht helemaal niks, vanmorgen niet alleen eind van ochtend een dikke prop wat eruit kwam...(sorry voor de woorden!!) maar goed, nooit zoiets gehad en zo begint mijn ongi nooit,...op naar de volgende ronde in ieder geval. hoe voel jij je meis?? Groetjes
He verdorie Ik hoop dat je de volgende maand een dikke positest hebt!!!! Hier gaat alles zijn gangetje.Heb gisteren een nieuwe test gedaan en die was erg duidelijk. Toch blijf ik onzeker door die bloedingen. Ik hou je op de hoogte! xx
wel goed zo een test meis!! Maar rustig aan, dan komt het goed...maak je niet teveel zorgen hoor!! ik blijf je volgen hoor!! kuskuss
even moed inspreken voor mensen die NIETS voelen voor hun NOD: ik voelde ook helemaal NIETSSSSSSSSS!! en nu nog steeds, op duizeligheid na, niets!! het kan dus wel. sterker nog, de afgelopen 24! rondes heb ik steeds veel meer gevoeld/gedacht/gevoeld dan nu. kwam ook omdat ik dit keer vlak voor nod een nega bloedtest had gehad dus dacht dat ik niets kon voelen meer. was aan het wachten op mijn ongi... en een week later dus knaltesten. vandaag ook weer. bizar, maar waar succes, allemaal
ik had steeds als ik niet zwanger was al een paar dagen voor NOD ongiekrampen....de laatste keer niet. Verder ook helemaal geen klachtjes..... ( achteraf gezien wel wat geprikkeld en rond e innesteling erge diaree )
Hierzo! Ik had inderdaad alleen wat last van "ongipijn" dus dacht dat de duiveltjes wel weer voorbij zouden komen.... nou mooi niet dus. Zie banner.
wow wat goed,...gefeliciteerd meis!! Geniet er maar lekker van en ik hoop dat veel kwaaltjes weg zullen blijven!!
@berretje: ja wat een wonder he, ik had een heel late innesteling blijkbaar ! ben zo blij en dankbaar (maar ook wel bang) gek wat ik nu ga zeggen misschien, maar ik hoop juist dat de kwaaltjes snel komen zodat het ' echter ' wordt jij veel succes deze ronde meis, je weet t he: geef de moed niet op
Ik had 'zo erg' nergens last van, dat dat juist de trigger was om te denken dat ik misschien wel eens zwanger kon zijn. Mijn ongi voel ik altijd goed aankomen, koppijn ed, maar opeens bleef alles uit. Bibberend getest en ja hoor! Bij de tweede zwangerschap had ik eigenlijk niet eens meer een testje nodig. Ik voelde me zo doodnormaal vlak voor mijn NOD dat ik wel zwanger moest zijn, haha! (wel getest uiteraard hoor!) Mijn zwangerschapskwaaltjes kwamen trouwens ook pas heel laat. Ik begon pas te voelen dat ik zwanger was rond een week of 10 zwangerschap. Daarvoor helemaal niets. Dit maakte me allebei de keren wel een beetje onzeker, maar alles is goed gekomen . Ik heb een heerlijke dochter van drie en een zoontje van 11 maanden
Enige waar ik last van had was dat ik erg moe was en veel honger had.. niks geen innestelingsbloeding, zere borsten of wat dan ook..
hai Meis! Jaaa jeetje, wat ontzettend goed zeg!! ik ben echt zo blij voor je! je/jullie hebben het echt verdiend na het lange wachten.... maak je niet te druk, gaat helemaal goedkomen! echt! en de kwaaltjes komen vanzelf,.... Ik dinsdag even naar de gyn,...heb elke keer vanaf mijn ei tot aan mijn ongi hevige steken en krampen in mijn buik, vond de huisarts ook wat vreemd, dus even een check volgende week...gewoon even het zekere voor het onzekere... nou meis, hou je mij af en toe even op de hoogte??? kuskusss
Ik wou je even op de hoogte houden,ik had gisterochtend helaas weer wat bloedverlies,dus ik mocht vandaag om 12.00 voor een echo bij de vk komen. Er klopt een hartje!!!!! Helaas klopte het hartje nog wel aan de trage kant. Dus dat zou alsnog een mk kunnen betekenen. Anderzijds mag in dit prille stadium het hartje ook nog traag kloppen. 8 mrt moet ik terugkomen of bij verandering eerder. Volgens de echo ben ik 6 wkn, als ik terug tel en mijn eisprong aanhoud en een cyclus van 30 dgn zou ik vandaag ook precies 6 wkn zijn. Dit zou ook het wat trage hartje kunnen verklaren zei de vk.
hai Meis! Jeetje wat spannend zeg!! maar maak je niet te druk, dat is helemaal niet goed....Komt vast goed allemaal,... Hartje mag idd nu nog traag kloppen, dus we gaan er vanuit dat alles goed is hoor!! succes meis! hou je mij alsnog op de hoogte?? kuskusss