Maar je zegt zelf toch al dat een meisje erbij toch wel heeeeel leuk zou zijn? Dus dan hoop je toch ergens ook zelf dat het een meisje is? Dat mensen dat zeggen, betekent toch niet dat je er dan zelf invloed op hebt of maar gewoon te kiezen hebt? Dat gaat toch meer over hoe jij er zelf in staat? En als ik jouw post zo lees, hoop je dus blijkbaar toch wel op een meisje nu... Dus ik zie het probleem niet zo?
Ik zeg inderdaad dat het heel leuk zou zijn, denk dat dat voor elke moeder zo is. Maar als het weer een jongen is ben ik heus niet minder blij ofzo. En als ik sommige mensen hoor praten komt het bij mij over dat als het wel een jongen is het een teleurstelling zou zijn, maar dat is dus helemaal niet zo!
Ik kreeg die opmerking al bij de tweede zwangerschap en opende er al een topic over nu bij de 3e gaat het vast helemaal loos. Ach mensen zijn soms dom en zeggen maar wat om wat te zeggen te hebben. Het gaat er ook om dat ZOVEEL mensen het TELKENS weer zeggen. Ze praten je wat aan wat je helemaal niet zo voelt.
Had het hier bij de 2e al. Toen we vertelde dat ons zoontje er een broertje of zusje bij zou krijgen, hoorde we inderdaad van de schoonfamilie al vaak dat ze hoopte dat het een meisje zou zijn. We krijgen inderdaad een meisje en zijn daar heel blij mee. Had ik minder blij geweest met nog een jongetje? Geen seconde, ieder kindje is uniek en wel of geen piemeltje is voor ons niet belangrijk hoor.
Hier ook zwanger van de derde en alleen maar de opmerkingen, Was het gepland en nu zeker een meisje! Ons maakt het ook helemaal niets uit.
hier zwanger van de 2de en inderdaad is het een meisje. echt leuk natuurlijk maar de opmerkingen zijn niet van de lucht. zo krijg je al snel: dan ben je mooi klaar heb je van beide soorten 1 (ja echt zo werd het gezegd) uhm nee! wij gaan waarschijnlijk ook nog wel voor een derde. of en deze schoot me echt in het verkeerde keelgat en dat heb ik laten merken ook. jammer zeg! nu moet je alles op nieuw kopen want je hebt alleen maar jongens kleertjes! ja en wat maakt mij het nu uit dat ik iets nieuw moet kopen
Hier een beetje andersom. Dat ze denken dat we graag een jongen zouden willen omdat we al een meisje hebben. We krijgen weer een meid en dat vinden we fantastisch. We hopen op 1 ding een gezond kindje. Gewoon laten praten mensen hebben een plaatje in het hoofd wat erg ouderwets is. Nl een jongen en meisje. We zijn net zo blij met nog een meid