Na een week alweer ongesteld...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sweetnesz, 11 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetnesz

Sweetnesz Actief lid

20 sep 2013
    264
    26
    28
    Ik lees veel over het uitblijven van de menstruatie maar zijn jullie ook bekend met, menstruatie die vaak terug komt.

Ik heb een onregelmatige cyclus maar ben twee weken geleden na een cyclus van 30 dagen ongesteld geworden dat duurde 4 dagen met daarna nog een paar dagen bruin bloedverlies maar tot mijn verbazing ben ik vandaag na een cyclus van 12 dagen alweer ongesteld geworden:(

Ik wordt hier erg onzeker van en lees via Google nu op verschillende sites reacties van vrouwen in de overgang die hier ook last van hebben.... Ik ben nog geen 30!!

2. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

25 jul 2013
    731
    0
    0
    Ik zie dat je nog niet zo heel lang geleden bent gestopt met de pil, dus wellicht is jouw lichaam nog steeds aan het ontpillen. Ik heb zelf de indruk dat het bij mij ook langzaam opgang kwam. Heb wel en regelmatige cyclus, maar de mate waarin ik menstrueerde varieerde.
    Sommige vrouwen verliezen volgens mij ook weleens een beetje bloed tijdens hun eisprong. Hoe heftig is het bij jou?

Het zou ook kunnen dat je innestelingsbloeding hebt gehad. het lijkt mij wat snel en vroeg, maar de wonderen zijn de wereld niet uit natuurlijk!

Ik snap dat je uit kwam op sites over de overgang, maar meis maak je niet te druk. Een kleine kans dat dat het is, dat baseer ik op niks, maar ik denk het niet.

Wellicht kun je hierover in gesprek gaan met je huisarts.

3. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

25 jul 2013
    731
    0
    0
  4. Sweetnesz

Sweetnesz Actief lid

20 sep 2013
    264
    26
    28
    Bedankt voor je reactie.

Ik ben al maanden eerder gestopt met de pil om het opgang te laten komen zeg maar en pas in augustus 'echt' begonnen met zwanger worden...

Ik ben al die maanden onregelmatig ongesteld geweest variërend van een cyclus van 28 tot 46 dagen maar nog nooit zo snel als nu.. Vindt 12 dagen wel erg snel maargoed:( Ik heb volgende week sowieso een afspraak bij de dokter staan dus dat komt mooi uit kan ik dit meteen aangeven ;)

Verder niemand ervaringen hiermee?

5. Sweetnesz

Sweetnesz Actief lid

20 sep 2013
    264
    26
    28
    Ohja en nog een antwoord op jouw vraag Zwangnie. Ik heb nu alleen bruinbloedverlies (nog) niet heftig maar ben benieuwd morgen of het heeft doorgezet ;)

6. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

25 jul 2013
    731
    0
    0
    Ik hoop voor jou je eisprong!

Deel Deze Pagina