Beetje genant misschien

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door carrolyn, 25 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    beetje genante vraag nog maar misschien ddat er meer meiden last van hebben.

Ik ben 24weken zwanger en de laatste tijd als mijn partner en ik sex hebben krijg ik last van mijn heupen.
    De ene keer is het links dan is het rechts, maar het zijn pijnlijke steken.
    Ik heb dit nog niet voorgelegd aan de verloskundige, dat wil ik evt de volgende keer doen.
    Maar wie herkent dit?

2. Tese

Tese Niet meer actief

Is niet zo raar hoor. In dat gebied zijn je botten aan het verweken. Dit omdat er straks een kindje doorheen moet dus je heupen zullen dat ook een beetje merken. Sommige mensen gaan ook opeens vaak door hun enkel. Heeft alles met hormonen te maken. En gaat weer over na de zwangerschap.

3. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik herken het omdat ik heupdysplasie heb. Heb hier altijd last van, maar idd toen ik zwanger was was het nog veeeeel erger door de hierboven genoemde reden... Succes!! Ff tegen je vriend zeggen dat je er last van heb tijdens de sex, en zogauw de steken komen ff je been strekken van de kant waar je last van heb, en je kan er weer (ff) tegenaan! Mocht het toch blijven steken van standje veranderen... (lepeltje lepeltje is dan het prettigste.;))

4. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.275
    2.978
    113
    Verplaatst naar 'zwangerschap'.

Deel Deze Pagina