Oh dames, ik moet bekennen dat ik stiekem wel moest lachen bij het lezen van dit topic... Zo heerlijk herkenbaar! Ach en mensen bedoelen het (bijna) allemaal heus wel goed, maar het komt er vaak gewoon zo beroerd uit he? Een zwangere collega die minder ver was dan ik: goh jij wordt echt al dik! En bedankt! You just made my day! Ja als je zwanger bent denkt iedereen maar van alles tegen je te kunnen zeggen. Aan de andere kant is het ook wel weer heel leuk, al die aandacht (vond ik tenminste). Vandaag liep ik door de HEMA en dacht: goh vorig jaar liep ik tonnetje rond te waggelen en kon iedereen zien dat ik zwanger was, nu ben ik mama van 2 mooie kindjes en dat kan niemand zo op straat aan je zien (tenminste als je je kindjes niet bij je hebt)! Gek idee vond ik dat... Succes met de opmerkingen! (en sorry dat ik er om moest lachen....!)
Ik ben nu bijna 20 weken zwanger en werkelijk waar men heeft me al zooo vaak gevraagd of het ECHT geen tweeling is... Gut je draagt wel hoog zeg, gut je lijkt al veel verder heen, blah blah blah.....AAAARGGGGGGG
Een buikband laten bedrukken met de tekst: Nee ik ben niet dik, ik ben zwanger! Nee, het is geen tweeling! Nee, ik ben niet bijna uitgerekend! Ik wou dat ik dat had gedaan...
hahahaha, da's een leuke, die buikband! Geloof dat iedereen zulke opmerkingen wel te horen krijgt. Vaak van mensen die zelf een moeilijke zwangerschap gehad hebben, die denken dat elke aanstaande moeder het zwaar heeft. Ook ik kreeg (ook al wegens m'n leeftijd natuurlijk) heel vaak de vraag of ik het nog wel aankon allemaal. Als ik zei dat ik me echt prima voelde, leek het wel of ze een beetje afdropen. Net alsof ze liever gehoord hadden dat ik het superzwaar vond!
af en toe lijkt het me wel lekker kan je ook een beetje misbruik van maken hahaha maar zoveel lijkt me ook erg irritant. Ik weet dus wat me te wachten staat. Succes met de laatste sterktes van mensen en de laatste loodjes.
Ik was de kerslichtjes aan het ophangen.. en ik stond daarvoor op een stoel. dus ik op hyves aan mijn overbuurvrouw vragen.. en, staat het een beetje? zei ze gelijk van doe je wel voorzichtig en laat lekker zo hangen enzo niet meer doen hoor en ik ben pas 21weken!
Hier een schoonmmoeder met domme opmerkingen..... Sinds 1 december zijn we verhuisd, ik was een week vrij samen met vriendlief en m`n ouders om te klussen in huis. Ben goed in de gaten gehouden, heel lief natuurlijk (ook af en toe een beetje last van de hormonen ; 'gaat `t wel, moet je niet even liggen, doe je rustig.. Jaahaaa, neeheeee, jaahaaa...) Ik zou met schoonzusje (vriendin van broertje) de badkamer schoonmaken omdat dat niet te intensief was en ik niet hoefde te tillen. Ik vertel dat tegen schoonmoeder, haar reactie; 'je kunt toch wel meer dan dat? (was toen 31 weken), maar je wordt wel erg dik he..' Hoe bedoel je tegenstrijdig?
herkenbaar. vind het wel lief hoor de interesse. maar altijd als ik iemand tegen kom is het eerste dat ze zeggen: goh jij loopt ook nog steeds Nee ben op dit moment druk aan het bevallen Zien ze toch ook wel dat ik nog rondwandel maar goed wil ook niet te gevat reageren, zijn meestal ouders van school en ja daar moet ik, vind ik dan, toch een beetje netjes tegen blijven