Mensen help is dit een mislukte innesteling? Help

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Tessatje, 9 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tessatje

Tessatje Actief lid

8 sep 2007
    191
    0
    0
    Hallo,

Ik heb elke maand een regelmatige cyclus van 31 dagen. Ik voelde mijn eisprong elke maand maar heb deze maand niets gevoeld. In ieder geval zeven dagen na mijn eisprong heb ik roze tot rode slijm afgeveegd. Ik was ook misselijk hele gevoelige tepels heel veel honger enz. Dit voelde ik sinds gisteren heel weinig. Ik had al een vermoeden dat er misschien iets mis was en ja hoor ik verlies nu bloed. Is dit een mislukte innesteling of zo ik zou niet weten waar dit vandaan zou moeten komen want zoals ik al zei mijn cyclus is heel regelmatig en moet pas zaterdag ongi worden. Weet iemand wat dit is?

2. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Maar je weet toch niet zeker of je zwanger bent?
    Misschien dat je al een beetje eerder ongi bent geworden?

3. Tessatje

Tessatje Actief lid

8 sep 2007
    191
    0
    0
    Nee ik wist niet zeker of ik zwanger was maar 7 dagen na mijn eisprong heb ik roze tot rode slijm afgeveegd wat ik echt nooit heb gehad. Ik heb een hele regelmatige cyclus dus het kan echt niet dat ik eerde ongi ben geworden. Dit moet wel iets anders zijn. Heeft iemand dit ook meegemaakt.

4. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Mmm geen ervaring mee maar zolang je niet zeker wist of je zwanger was is het moeilijk te zeggen.

Dat roze slijm zegt niet altijd iets hoor (denk dat je op innestelingsbloeding doelde?) dat heeft niet iedereen namelijk en sommigen krijgen het ineens rond eisprong las ik hier wel eens.

Tsja wat het kan zijn geen idee, eerder ongi, foute innesteling...k zou het niet weten.

Succes in ieder geval!

Knuf,
    Mili

5. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

11 aug 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    Hoi hoi,

Je moet niet gelijk aan een miskraam denken hoor als je nog niet eens zeker weet dat je zwanger bent geweest! Ik bedoel het niet rot!
    Ik heb ook weleens gehad dat ik opeens 4 dagen eerder ongi werd, terwijl ik ook vrij regelmatig ben (29 dagen) en toen opeens had ik een cycles van 25 dagen! Ik keek er ook raar van op toen!
    Het rose slijm heb ik soms ook, ik weet ook niet wat het is!
    Ik weet wel dat een vrouwen lichaam je behoorlijk in de maling kan nemen! Ik zelf denk, dat je eerder ongi bent geworden deze maand!
    Veel succes in ieder geval!

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hoi Tessatje,

Ik hoop voor je dat het niet zo is natuurlijk!

Ik heb ook altijd een regelmatige cyclus van 28 dagen gehad en ik ben ook 1 keertje eerder ongesteld geworden dus het kan echt wel je menstruatie zijn ook al heb je altijd een regelmatige cyclus.

Succes en sterkte in ieder geval!

7. Tessatje

Tessatje Actief lid

8 sep 2007
    191
    0
    0
    maar het is wel raar want heb echt elke maand een regelmatige cyclus en wordt altijd op dezelfde tijd ongi. Als dit mijn ongi is dat ja dan begrijp ik mijn lichaam niet meer.

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey Tassatje, kan me voorstellen dat je het onbegrijpelijk vindt dat had ik precies zo. Ik kon ook altijd de klok erop gelijk zetten, wist precies wanneer het door kwam.

Ik heb me nooit afgevraagd waarom mijn menstruatie destijds eerder was, wij waren niet echt bezig met zwanger worden. Kan me voorstellen dat als je dat wel bent je jezelf vanalles in het hoofd gaat halen...

9. Tessatje

Tessatje Actief lid

8 sep 2007
    191
    0
    0
    ik heb de woord miskraam veranders na mislukte innesteling. Dat probeerde ik eigenlijk te zeggen maar goed.. Blijkbaar is het deze keer niet gelukt

10. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

11 aug 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    Ik denk dat je eisprong eerder is geweest deze maand! Dat kan soms zomaar veranderen! Ik had toen 2 keer achter elkaar een cycles van 25 dagen en daarna was het weer 29 dagen! Ik snap best, dat het frustrerend is als je weer ongi word! Juist omdat je graag een kindje wil! Maar je moet echt niet denken dat het een foute innestelling is! Je kwelt alleen jezelf ermee!

11. Tessatje

Tessatje Actief lid

8 sep 2007
    191
    0
    0
    Misschien maar waar kwam die misselijkheid dan vandaan en roze slijm enz. Daarom dacht ik dus aan een mislukte innesteling en als dat niet zo dan ken ik mijn lichaam niet zo goed denk ik.

12. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    ik sluit me aan bij tatty teddy
    en als je je lichaam niet meer snapt dat hebben hier heeeel veeel mensen! echt waar!

succes!

13. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Hoi,

Je zegt dat je een regelmatige cyclus hebt, maar in je onderschrift lees ik dat je eerst 2 cyclussen van 31 dagen hebt gehad en nu dus 28 dagen? Was je hiervoor aan de anticonceptie?
    En roze slijm kan ook van de eisprong zelf zijn. Dus ik denk niet dat je zwanger bent geweest, maar gewoon een iets kortere cyclus hebt.

Groetjes Saskia

14. Niet meer actief

Hoelang ben je gestopt met anticonceptie dan?

15. music4life

music4life Niet meer actief

gebruik je een ovu test?! weet je zeker dat je je ei hebt gehad,,mischien had je hem 7 dagen later en verloor je daardoor bloed?! kan he

16. Tessatje

Tessatje Actief lid

8 sep 2007
    191
    0
    0
    Ik heb altijd een regelmatige cyclus gehad ja van 31 dagen. Die van 28 is van deze maand. Als je goed kijk dan heb ik mijn banner ook veranderd.

17. Tessatje

Tessatje Actief lid

8 sep 2007
    191
    0
    0
    Ik ben sinds september gestopt met de pil en was toen begonnen. Na dat ik ongi werd heb ik mij bedacht en heb toen andere voorbehoedsmiddelen gebruikt. November ben ik dus weer begonnen.

18. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ok dus dan heb je nog maar die 3 cyclussen gehad die onder je banner staan?
    Dan is het niet gek hoor dat je nu wat eerder ongesteld bent, een normale cyclus is 28 dagen.

19. Niet meer actief

Als je pas vanaf september er mee gestopt bent, is het helemaal niet gek hoor!
    Dan kan het best dat je opeens een kortere of een langere cyclus hebt.

20. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Inderdaad dan is het helemaal niet raar en zou ik zeker niet uitgaan van foute innesteling en jezelf daarmee gek maken.

Je lijf moet eerst het ritme terugvinden en dat kan dus ff wisselend gaan. 3 regelmatig dan bijv een onregelamtig (langer of korter)..dus gewoon afwachten.

Ook als je straks klachtjes krijgt, niet direct denken dat het raak is. Kan namelijk ook van het ontpillen komen. Je moet je lichaam eerst weer leren kennen. Daar komt bij dat je lichaam je zelfs dan ook voor de gek kan houden met vage klachten enzo ;)

Succes de komende ronde!

Deel Deze Pagina