Mensen help is dit een mislukte innesteling? Help

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Tessatje, 9 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ik denk niet dat het je lichaam is wat je voor de gek houd..
    Maar dat je je zelf voor de gek houdt, omdat je zo graag wilt, en dan ga je steeds denken van ooh het is nu raak.

2. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Ja nou ja sommige klachten die bij een zwangerschap horen kun je ook hebben door ontpillen :rolleyes: .

Dus die klachten zijn lichamelijk...maaar zelf denk je dan: ja zie je wel ik voel dit en dit en dit dus ik ben vast zwanger. Dat was eigenlijk wat ik er mee bedoelde. Haha combi dus van beide denk ik ;)

3. bloempje0

bloempje0 Actief lid

5 nov 2007
    328
    0
    0
    Ik denk dat je cyclus deze maand wat in de war is en dat je daarom een paar daagjes eerder je menstruatie hebt gekregen.

4. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Ja nou ja sommige klachten die bij een zwangerschap horen kun je ook hebben door ontpillen :rolleyes: .

Dus die klachten zijn lichamelijk...maaar zelf denk je dan: ja zie je wel ik voel dit en dit en dit dus ik ben vast zwanger. Dat was eigenlijk wat ik er mee bedoelde. Haha combi dus van beide denk ik ;)

5. bloempje0

bloempje0 Actief lid

5 nov 2007
    328
    0
    0
    Ik denk dat je cyclus deze maand wat in de war is en dat je daarom een paar daagjes eerder je menstruatie hebt gekregen.

6. bloempje0

bloempje0 Actief lid

5 nov 2007
    328
    0
    0
    Oke nu denk ik er ook nog bij dat het door het ontpillen is, lees nu pas dat je 3 rondes hebt gehad.

Dan kan je lichaam je echt voor de gek houden met allerlei symptomen.

7. jes1

jes1 Fanatiek lid

26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    ik heb in de vorige cyclus ook roze slijm gehad, zere tepels enz. Toch ongi geworden. Betekent dus niks! En je cyclus kan best een keer wisselen, je ei hoeft niet steeds op dezelfde dag te komen!

8. Niet meer actief

Ja ook, maar denk na een maand of 2 dat de ontpil verschijnselen al een stuk minder zijn.

Ik heb er gelukkig helemaal geen last van gehad.:D

9. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Ik ook niet zo erg hoor...maar die verschijnselen verschillen per persoon net zoals de duur. Kijk de stof van de pil is vrij snel weg heb ik begrepen maar kan wel ff duren voordat je lijf weer "op regel" is.

Dus de een heeft geen last van ontpillen (ik was vrij snel regelmatig, maar voelde wel anders dan met pil dus dacht eerst ook :ja raak toen ongi uitbleef maar was ontpillen) en de ander heeft er behoorlijk lang last van.

Is laatst nog ergens uitgelegd in een topic hier ergens..maar weet het niet meer exact...haha ben een zeef nu ik zwanger ben ;) :)

10. Tessatje

Tessatje Actief lid

8 sep 2007
    191
    0
    0
    ok nu weet ik niet meer wanneer ik mijn eisprong heb en wanneer ik ongi zou moeten worden?

11. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Ehm hoe bedoel je dat?

12. Niet meer actief

Je kan beter niet weten wanneer je eisprong is hoor, en het gewoon doen wanneer jullie zin hebben.
    Ik weet ook nog steeds niet wanneer mijn eisprong.
    Weet wel wanneer het er aan komt omdat ik pijn in mijn tepels krijg.

Maarja ik ga nu weg, naar de dokter kijken of ik blaas ontsteking heb ofzo doei doei xx

13. Tessatje

Tessatje Actief lid

8 sep 2007
    191
    0
    0
    Ooh ok laat ons iets weten over hoe het is gegaan..

14. Tessatje

Tessatje Actief lid

8 sep 2007
    191
    0
    0
    Nou ik wist altijd zeker wanneer mijn eisprong was en ook persies wanneer ik ongi zou moeten worden maar doodat mijn cyclus deze maand helemaal verandert is weet ik nu niet wanneer ik mijn eisprong heb en wanneer ik eventueel ongi zou moeten worden.

15. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hoe bedoel je altijd?
    je was toch aan de pil voor deze 3 cyclussen?

16. Niet meer actief

Ik heb geen blaas ontsteking, als het over een week nog niet over is moet ik terug komen.

En je kan het beste gewoon van 31 dagen uitgaan.
    En met ovu testen gaan werken als je wilt weten wanneer je eisprong is.
    Want het hoeft niet perse 14 dagen voor je ongi te zijn.
    Ik heb 17 dagen voor ik ongi word mijn eisprong.

17. Tessatje

Tessatje Actief lid

8 sep 2007
    191
    0
    0
    Ja sorry ik weet dat het alleen twee maanden waren met een cyclus van 31 dagen en dacht ook dat het zo bleef op een of andere manier. Ik had voordat ik met de pil begon ook een langere cyclus dan 28 dagen. Met de pil had ik natuurlijk een cyclus van 28 dagen. In ieder geval de afgelopen jaar wist ik persies hoe mijn cyclus in elkaar zat maar dat is dus nu verandert met deze maand.

18. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @ Tessatje:
    Maar als je aan de pil bent weet je dat niet echt omdat het een soort van kunstmatig is...dus logisch dat je lijf dat nu even weer moet vinden zelf.

En als je daar zicht in wilt krijgen nu, is het handig om te gaan tempen of ovu testen te gaan gebruiken...dan pas heb je meer zekerheid.

Want bv uitgaan van een bepaald aantal dagen cyclus en dat bv "door de helft delen" omdat de eisprong meestal "ergens" in t midden is werk ook niet voor iedereen...

Maar maak jezelf aub niet teveel gek om je ei te vinden en te stressen daarom dan is de lol er snel af en bovendien ben je nog maar net "begonnen"dus geef het en je lijf ook ff de tijd meid!

Ik wens je alle succes en hoop dat het raak mag zijn!

@ Natasja:Juist vandaar ook mn vraag snapte het niet helemaal...maar goed zie mn bovenstaande verhaaltje, haha ;)

19. Tessatje

Tessatje Actief lid

8 sep 2007
    191
    0
    0
    Hallo dames,

Ik zit weer met iets en dat is dat ik nu op dag 7 van mijn cyclus zit en ik bloedt nog steeds. Ben nog steeds ongi wat ik echt nog nooit heb gehad. Ik ben altijd schoon dag 6 alleen misschien nog viezigheid maar heel weinig. Nu is het ng steeds echt bloed. Kan dit?

20. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    ik heb ook een beetje dit probleem, ik heb een week geleden een eisprong gehad en nu heb ik al 3 dagen elke dag een druppel (meer is het echt niet) bloedverlies wat zou dit zijn? het is ook helder rood en niet echt ongi bloed

de cyclus van 34 dagen had ik ook eerder bloed verlies maar dat was meer dan nu

Deel Deze Pagina