mensen hou je kind weg bij het tanken!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 7 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Het staat aangegeven en bij veel stations mogen ze de pomp dan niet eens vrijgeven...
    maar spreek je mensen erop aan of je krijgt een grote mond of ze kijken je aan van jaja... maar het kan echt!

2. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik wist het ook niet!
    Heb wel altijd mijn dochter in de auto, maar ook nooit een waarschuwingsbord gezien!
    Fijn dat ik het nu weet trouwens!

3. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Wij hebben zelf een tankstation en daar hangen nergens waarschuwingen hoor ;)

Desalniettemin is het goed dat je het meldt

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik wist het niet, dat dat zo'n schade aan ogen kan veroorzaken. Op zich wel logisch, maar ik had er nog nooit bij stil gestaan.
    Nou haal ik Thirza nooit uit de auto als ik moet tanken: ik kan niet zomaar achter d'r aan als ze ergens heen rent, dus ze blijft in de auto, om die reden alleen al.
    Maar voor als ze wat ouder is en niet meer zomaar wegrent, zal ik eraan denken ;)

5. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Ik wist dit ook niet...*oeps* heb mijn zoontje wel eens mee laten kijken, omdat hij het reuze interessant vindt. Doe ik dus ook niet meer!! ;)

6. beebiegirl

beebiegirl Actief lid

3 okt 2008
    311
    0
    0
    Ik wist het niet moet ik zeggen. Ik zou mijn kind er niet eens bij laten staan omdat ik zelf al vind, als je een beetje kan nadenken zoiets gewoon gevaarlijk is. het is een benzinepomp daar laat je toch geen kinderen bij staan kijken. Ja zo denk ik er altijd al over maar goed, je hebt altijd van die domkoppen ertussen zitten.

7. nense

nense Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.358
    0
    36
    Vrouw
    Gelderland
    Wat sneu dat dat kind de dupe werd van de eigenwijsheid van de ouder.

8. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    nee maar bij veel wel...dus niet allemaal ;)
    Maar het is vooral link omdat kinderen op oog hoogte zitten en er dus met de neus (ogen :)) op zitten....

9. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Heb ook nog nooit een waarschuwing gezien (misschien ook nooit voor gekeken). Wij vonden het vroeger ook altijd interessant en wij mochten mee tanken, maar wel kijken vanuit de auto, achter het raam ...

Overigens vonden mijn zusje en ik de benzine damp geweldig ruiken. En wilden we vooral daarom mee :):):) Bizar, maar serieus waar ...

10. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Is niet bizar, ik vind het nog steeds heeeeerlijk ruiken ;) hahaha

11. Ria32

Ria32 Niet meer actief

Dit zou gewoon veel vaker ergens gemeld moeten worden of ergens goed zichtbaar gemaakt meoten worden, het gebeurt veels te vaak, heb zelf bij een benzinestation gewerkt en idd als je de mensen waarschuwt reageren ze soms heel fel naar je zo van waar bemoei je je mee, dan legde ik altijd uit dat ze geen slechte ouders waren, maar dat je ze alleen maar kenbaar maakte dat het gewoon levensgevaarlijk is en dat je kind er blijvent letsel aan kan overhouden. Dan hoor je toch een dank je wel.

Het gebeurt meer dan de mensen zelf denken, mijn collega heeft ook diverse malen een kindje de ogen uit moeten wassen, mensen zien vaak gewoon het gevaar niet en zelfs de dampen kunnen al schadelijk zijn.

12. Amfy

Amfy Niet meer actief

bij de 3 grootste van nederland is het inmiddels verplicht ;)

13. Mamvannu

Mamvannu Niet meer actief

ik laat ze altijd in de auto ,
    maar ik zou dit gevaar ook nooit gezien hebben!
    Heel goed dat je mensen waarschuwt!
    Scheelt weer wat leed!

14. Amfy

Amfy Niet meer actief

haha is het ook meer het is echt super slecht!
    er zit veel benzeen in.

ze zijn nu bezig om chauffeurs een benzeen meter te geven zolang als ze teveel in de dampen staat geeft dat ding een signaal dat ze er minsten een uur uit moeten. tis echt killing voor je longen en mega kankerverwekkend

15. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Onze kinderen moeten altijd in de auto blijven. Ik ben sneller klaar dan dat de kleintjes weer terug in de auto zitten.
    Onze meid vind het wel super interresant om te zien hoe onze auto zijn buikje weer rond drinkt. Hij heeft dorst hé mama??

16. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ja maar.... als ik mijn kind in de auto laat zitten terwijl ik ga tanken en betalen word ik in andere topics afgeschoten omdat dit in de ogen van veel mensen ook not done is...... :D

Bedankt voor de waarschuwing.

17. Jazzie

Jazzie Bekend lid

6 dec 2008
    787
    0
    0
    :d :d :d

18. Amfy

Amfy Niet meer actief

nou ik schiet je niet af hoor ;)

hier blijft fynn ook in de auto en straks met de tweede helemaal! zie je mij al gaan peuter aan de ene arm maxicosi aan de andere arm en dan heb ik ook nog een arm nodig om te betalen:(

in de auto zijn de veilliger als op het station zelf

19. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Ik wist het ook niet , maar ik tank dan ook nooit vol , ben ik te blut voor xDD
    Maargoed , bedankt voor de waarschuwing.

20. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

nou wat jij zegt heb ik nog nooit mee gemaakt. Volgens mij is dat tanksysteem daar niet meer zo veilig als ik het zo lees. Normaal gesproken stopt die slang gewoon optijd en komt er helemaal niets uit bruisen. Ik heb vroeger áltijd mee gekeken met mijn ouders, nog nooit iets mee gekregen en ook nog nooit over dit gevaar gehoord.

Deel Deze Pagina