mensen hou je kind weg bij het tanken!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 7 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    wat goed dat ze dan nu stickers gaan ophangen, ik denk dat er veel mensen zijn die dit niet weten en hun kind mee laten helpen.. gaan wij dus niet doen!

2. glimworm

glimworm Niet meer actief

ja dat snap ik ook niet, ook al zou ons zoontje later helemaal gek van auto's zijn, dat idee zou nou nooit in me opkomen

3. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ik zal het straks eens tegen de papa van dochter zeggen. Hij tankt meestal en geen idee waar dochter dan blijft! Bedankt voor je stukje.

4. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Bedankt voor de waarschuwing, ik was nog niet op de hoogte.

Ik begrijp dat brandstof 'niet gezond' is om het maar zo te zeggen, maar ik weet niet wat er precies gebeurt als je dat in je ogen krijgt. Kan iemand mij dit vertellen?

5. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Het zijn nieuwe stickers maar sommige mensen weten het 'allaaang' en hebben de platen ook 'allaaang' gezien!
    Blijf me verbazen op dit forum!

6. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    #66 eliesja, 8 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2011
    nou sorry maar ik wist niet dat een pomp verboden was voor kids onder de 15 jaar hoor!!:) bedankt voor de waarschuwing, maar hier gebeurt dit niet, want mijn kids moeten in de auto blijven zitten als ik sta te tanken.

7. Amfy

Amfy Niet meer actief

;).

vriend gaat zo rijden vanaf depot dus die maakt even een foto vanavond

waar zitten jullie ergens (vraag van vriendlief?

8. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    ik had hier nog nooit zo over na gedacht maar eigenlijk is het wel logisch natuurlijk.....
    gelukkig heb ik mijn dochter altijd in de auto zitten als ik tank, zal mijn man ook eens vragen.... en mijn broer hoe hij dat doet met de kinderen.....
    bedankt voor de waarschuwing:)

9. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Nou de stickers bestaan ook allaaaang... maar hij is voor jullie nieuw? wel goed dat ze er wat aan goed doen...dit is toch een serieus incident.
    het staat ook wel erg klein tussen alle andere waarschuwingen maargoed ik snap sommige reacties wel, je kan ze ook beter in de auto laten (de kleintjes) want soms is het echt heel erg druk op zo'n voorterrein!

en vaak slaat de tank ook automatisch af maar ook dat hulpstuk kan kapot gaan die daarvoor zorgt en is voorgekomen. en zie ook vaak bij nieuwe auto's dat het tanken te snel doorloopt (omdat er een knik in die tank zit) en dan klotst het dus met die rotgang weer terug. niet veel maar toch. Dus voorkomen beter dan genezen.

10. LovelyDK

Amfy je hebt pb :)

11. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik heb nog niets binnen:(

12. LovelyDK

13. sapje

sapje Fanatiek lid

6 sep 2009
    1.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt vor de waarschuwing, heb er nooit over nagedacht dat dat weleens kon gebeuren,

14. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Ik vind een benzinestation uberhaupt geen plek om je kind uit de auto te halen. (behalve dan voor een plaspauze oid)

Niet om de discussie te veranderen, maar daarom snap ik dus ook nooit dat mensen hun kind uit de auto halen als ze getankt hebben, omdat het niet alleen in de auto mag blijven zitten. Ik zie de auto, zie de kinderen, en de deur is dicht. Lijkt mij het meest veilig.

15. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Ik wist het ook niet.....bij mij blijven ze altijd in de auto, ALS ze al mee zijn! Maar toch, een gewaarschuwd mens telt voor 2!!

16. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Bedankt voor de tip. Ik heb er nooit zo bij stil gestaan, maar snap nu wel dat het kan gebeuren. Zoë is er 9 van de 10 keer niet bij en ze kan sowieso nog niet staan, maar als dat wel kan...zal ik je tip zeker onthouden! Lekker blijven zitten dus.

17. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Is je vriend ambulancemedewerker? Of staat hij meer dan één keer per dag bij het tankstation (brandstofleverancier ofzo?) Anders is het wel een bizar toeval dat jouw man het vier keer meegemaakt heeft in twee maanden tijd!

Wij hebben dit nog nooit meegemaakt en in onze omgeving nog nooit gehoord.

18. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Zo zag ik vorige week een kind bij het tankstation die de aansluiting aan het loskoppelen was nadat er Gas was getankt, levensgevaarlijk! gelukkig werd het ook omgeroepen door een BP-meneer..

19. Amfy

Amfy Niet meer actief

hij is tankwagen chauffeur en komt dus minimaal bij 3 stations per dag soms wel 6 per dag

20. Amfy

Amfy Niet meer actief

Deel Deze Pagina